Sedel bo za volan peugeota 208 T16 Pikes Peak, ki ga je zasnoval oddelek Peugeot Sport. Ta dogodek bo zaznamoval veliki povratek francoske ekipe v Kolorado po legendarnih zmagah v letih 1988 in 1989.
Sébastien Loeb se je odločil stopiti korak stran od svetovnega prvenstva v reliju, v katerem je dominiral skoraj celo desetletje, in se podati novim izzivom naproti. Poleg udeležbe v letošnji sezoni prvenstva GT World Series bo sodeloval tudi na legendarni preizkušnji Pikes Peak Hill Climb! Tokrat pa se bo moral s 156 ovinki na poti spopasti brez pomoči dolgoletnega sovoznika. Soočiti se bo moral tudi s 1500 metri razlike v nadmorski višini, ki jih bo premagal v manj kot 20 kilometrih ... ne da bi pri tem izgubil sapo! Cilj te preizkušnje je na 4301 metrih.
Takoj za 500 miljami Indianapolisa
Nastopil bo v kraljevski kategoriji "Unlimited", ki inženirjem dopušča obilo svobode. V študijskih oddelkih so seveda vzeli v upoštev vse parametre te legendarne ameriške preizkušnje, ki takoj za dirko 500 milj Indianapolisa sodi med najstarejše dirke in predstavlja edinstveno kombinacijo neverjetnega števila ovinkov in visoke nadmorske višine. Francoska ekipa je pustila svoj pečat na tej "dirki do oblakov" že z modelom 405 T16, ki je slavil dvakrat zaporedoma v letih 1988 in 1989, ko sta mu zmago privozila dirkača Ari Vatanen in Robby Unser. Tudi Sébastien Loeb sodi med tiste posameznike, ki jih je osupnil film "Climb dance", v katerem je bil ponazorjen odmeven uspeh Vatanena.
208 T16 Pikes Peak
Dirkalnik 208 T16 Pikes Peak, ki bo kmalu v rokah Sébastiena Loeba, se med drugim zaznamuje posebna oblika karoserije: "Njegova razmerja se povsem razlikujejo od serijskega modela 208," pojasnjuje Michael Trouvé, vodja razvoja oblike karoserije iz Peugeotovega oddelka oblikovanja: "Vendar pa smo s temi razlikami ustvarili skoraj divji zveri podobno obliko karoserije. Peugeot Sport nam je posredoval številne tehnične zahteve, kot so širina, višina karoserije, položaj koles, položaj motorja … mi pa smo na podlagi teh napotkov izdelali ekstremno inačico modela 208."
Pikes Peak
Odkritje zlate žile v osrčju gorovja Colorado Mountains v juliju 1858 je med ljudmi povzročilo pravo mrzlico. V regijo Pikes Peak se je zgrnilo skoraj 100.000 iskalcev zlata, ki so hoteli uresničiti svoje najbolj nore sanje. Številna iskanja so seveda privedla do razočaranj in gorovje je do današnjih dni znova našlo svoj mir ter bilo imenovano za nacionalni park. Vendar pa mir gorovja Pikes Peak enkrat v letu prekine hrupna invazija, ki jo gre primerjati z zloglasno zlato mrzlico.
Ko je bila leta 1916 dokončana pot do vrha, se je na goro začenjala zgrinjati nova generacija avanturistov, ki iščejo nekoliko drugačno vrsto slave. V današnjih časih se več kot 150 voznikov za volani skoraj neverjetnih vozil poda na dirko Pikes Peak International Hill Climb, ki slovi kot najvišja gorska preizkušnja na svetu in druga najstarejša ameriška avtomobilistična dirka takoj za 500 miljami Indianapolisa. Cilj na tako imenovani "dirki do oblakov" je povsem preprost: tekmovalci se eden za drugim izmenjujejo na 20 kilometrov dolgi progi, ki se vzpenja na vrh gore vse do 4301 metrov nadmorske višine. Cilj je osvojiti vrh v čim krajšem času. Na kratki razdalji 20 kilometrov morajo vozniki dokazati ves svoj pogum in se soočiti s svojo usodo.
Start dirke je na 2800 metrih, kar pomeni, da morajo tekmovalci premagati 1500 metrov razlike v nadmorski višini. Pomanjkanje kisika ni zgolj izziv za motorje, ki lahko medtem izgubijo tudi do 30 odstotkov moči, temveč je to tudi pravi podvig za voznike. Ta preizkušnja zahteva od tekmovalca obilo spretnosti in premišljenih priprav a hkrati tudi nekaj sreče. V zadnjih nekaj letih so neutrjen teren postopoma utrdili in v letu 2012 je preizkušnja že v celoti potekala na asfaltni podlagi. Ne preseneča torej podatek, da je bil na lanski dirki dosežen nov rekord proge (9’46’’164). Rhys Millen (Hyundai Genesis Coupé) je progo prevozil v polovičnem času, ki ga je potreboval dirkalnik na prvem vzponu na vrh leta 1916!