V Rüsselsheimu so pohiteli in na trg poslali manjši športni terenec mokko, ki se bo v rastočem podsegmentu kompaktnih urbanih modelov (suv-B) kosal s škoda yetijem, suzukijem SX-4, mitsubishijem ASX, v kratkem pa še z nekaterimi drugimi modeli, ki jih pripravlja konkurenca, tudi sorodnim chevrolet traxom.
Sistemi prevzeti iz ostalih modelov
Opel v segment malih suv vozil uvaja nove napredne tehnologije, kot je sistem prilagodljivega delovanja luči, ki delujejo na osnovi druge generacije sistema Opel Eye, nameščenega spredaj, zadaj pa so dodali kamero za pomoč pri vzvratni vožnji. Za varnost skrbi sistem ohranjanja vozila na voznem pasu, dobro je na prvi vožnji deloval sistem za prepoznavanje prometnih znakov, na nevarnost trčenja opozarja sistem za zaznavanje varnostne razdalje. Med uporabnimi sistemi izpostavljamo v zadnji odbijač integriran nosilec za največ tri kolesa (Flex-Fix).
Notranjost je znana iz aktualnih Oplovih modelov. Osrednji del je posut s številnimi gumbi, ki se jih je treba navaditi, vozniki pa bodo znali ceniti veliko odlagalnih površin (19), a so nekatere le zasilne. Za doplačilo si je mogoče omisliti tudi 230-voltni priključek, ki je na dosegu rok potnikov na zadnji klopi.
Na dopust s strešnim kovčkom
Mokko smo na prvi vožnji preizkusili na avtocesti in podeželskih cestah, kljub večjim kolesom pa zahvaljujoč ergonomičnim sedežem ponuja udobje tudi za daljše poti. Pri Oplu tudi zato, ker se sedi visoko, računajo tako na mlade družine kot na starejše kupce, ki so pri nas s prihodom nissan juka vzljubili tovrstna vozila.
V prvi vrsti za urbane potrebe
Inženirji so podvozje skrojili z mislijo na urbane voznike, saj menijo, da se bodo mokke 99 odstotkov časa premikale po asfaltu, zato reduktorja in zapore diferenciala ni, v osnovi pa je na voljo s pogonom na prednji par koles. Po avtocesti se pelje dobro in dovolj udobno, v mestu pa je dovolj okretna. Visoki robniki zaradi 16-centimetrske oddaljenosti od tal in koles, ki lahko merijo do 19 palcev, ne bodo delali težav.
Za boljši občutek varnosti in ugodja med vožnjo skrbijo še serijski sistemi, kot so elektronski nadzor stabilnosti (ESC), sistem nadzora pogona (TC), sistem pomoči pri speljevanju navkreber (HSA) in sistem pomoči vožnje po klancu navzdol (HDC).
Turbobencinar poskočen, dizel robat
Vse različice z ročnim menjalnikom so opremljene s sistemom zmanjševanja porabe goriva ob mirovanju start&stop. Petstopenjski je na voljo pri šibkejšem 1,6-litrskem bencinskem motorju s 85 kilovati moči (115 KM), 1,4-litrski turbo s 103 kilovati moči (140 KM), ki se je na preizkusi izkazal z odzivnostjo in dobrimi pospeški, pa s šeststopenjskim menjalnikom. Turbobencinar s štirikolesnim pogonom je na avtocesti porabil dobrih sedem litrov bencina, na podeželski cesti pa je mogoče porabo približati 6,5 litrom. Vseeno se s porabo z 1,7-litrskim turbodizlom s 96 kilovati moči (130 KM), ki je glasen in robat, ne more kosati. Z dizlom smo porabili le okoli pet litrov, pri tem pa mu je bil nekoliko v prid tudi pogon na prednji kolesi. Dizla je mogoče kombinirati tudi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
Za najmanj 16.590 evrov
Prodajati jo bodo začeli v začetku novembra, najcenejša mokka s pogonom na prednji kolesi, 1,6-litrskim bencinskim motorjem in petstopenjskim ročnim menjalnikom bo stala 16.590 evrov, za turbobencinar s pogonom 4 x 4 je treba odšteti najmanj 21.290 evrov, najdražji s 24.800 evri bo dizel v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.