Space star je nasledil colta. Slednji je bil pretežak in predrag, da bi konkuriral modernim malim avtomobilom. Pri Mitsubishiju so se zato odločili za povsem nov model, ki se od colta razlikuje v marsičem.
Ohranja majhno maso
Inženirji so imeli nalogo narediti avtomobil, ki bo všeč široki množici voznikov – narediti prostoren avtomobil, ki je lahek in okreten, z nizkimi emisijami CO2 in nizko porabo goriva.
Zdaj so ga temeljito prenovili, ga podaljšali za skoraj osem centimetrov, kljub temu pa še prostorsko povečali, ohranili pa maso, ki je vsega 845 kilogramov.
ekaj večji je na račun novega prednjega odbijača, atraktivnejši pa zaradi kromanih dodatkov v zgornji in spodnji rešetki, ki je črne barve. Žarometi spredaj so zdaj lahko biksenonski, dnevni in zadnji pa v tehnologiji led, zaradi česar je ponoči dobil prepoznavni pečat. Zadaj je na novo oblikovan spojler z vgrajeno tretjo zavorno lučjo (razen vstopnega paketa opreme), v odbijač so namestili tudi odsevnika.
V prvih dveh paketih opreme so 14-palčna platišča z okrasnimi pokrovi, pri bolje opremljenih space starih so lahka 15-palčna aluminijasta platišča. Kupci lahko izbirajo med devetimi barvami, le osnovna bela ni biserna.
Dodaten prostor v prtljažniku
Oblikovalci in inženirji so se dotaknili tudi potovalne kabine, kjer so novi barvni merilniki, serijsko pa je zdaj v vsa vozila vgrajen merilnik zunanje temperature. Na novo so oblikovali volanski obroč in stikala za upravljanje klimatske naprave, ki je v prvih treh paketih opreme ročna, pri tretjem jo je možno doplačati, pri najvišjem paketu opreme pa je serijska. Novo je tudi oblazinjenje sedežev, USB priključek je v predalu pred sopotnikom, kjer je tudi odlagalna polička za telefon med polnjenjem.
Ena večjih sprememb je doletela prtljažnik, ki v osnovi ohranja prostornino 235 litrov, dodaten prostor pa je dobil s predalom pod prtljažno preprogo, kamor lahko spravljamo na primer umazane ali mokre predmete. Prav prtljažnik z veliko odprtino je adut mestnega malčka. Zadnja klop je deljiva v razmerju 60/40, ena od pametnih rešitev pa je kljukica na hrbtišču prednjih sedežev z nosilnostjo štirih kilogramov.
Dva trivaljna motorja
Poudarek inženirjev je bil na izboljšani vodljivosti, kar so dosegli s posodobitvami na vzmetenju in delovanju blažilnikov, izboljšali so aerodinamiko, s čimer so izboljšali udobje in porabo goriva, voznikom je v pomoč sistem HSA, ki na klančini zadrži vozilo, da lažje speljemo. Po novem lahko na avtoradiu poslušamo tudi digitalni radio (DAB). Modernih asistenčnih sistemov, kot je samodejno zaviranje v sili, ki je pogoj za pridobitev najvišje ocene na varnostnih testih Euro NCAP, space star nima.
Na izbiro sta dve različici trivaljnega bencinskega motorja, 1,0-litrska z 52 kilovatov moči (71 KM) in 88 Nm navora ter 1,2-litrski motor z 59 kilovatov moči (80 KM) in 106 Nm navora. Menjalnik je le ročni petstopenjski.
Šibkejši motor z vstopno opremo (na voljo je le s spodnjim dvema stopnjama opreme) in popustom stane 9.900 evrov, zmogljivejši je vsaj dva tisočaka dražji. Space star s samodejno klimo stane vsaj 12.290 evrov. Dodatek za kovinsko barvo je 350 evrov.