Gre za ambiciozen načrt, saj je podjetje Deutsche Post DHL prisotno v 220 državah in ozemljih, kjer storitve opravlja z 92.000 vozili. V projektu vidijo konkurenčno prednost.
Izvršni direktor podjetja Frank Appel je dejal, da ne gre za noro idejo, temveč da je ta popolnoma izvedljiva. Deutsche Post DHL se je ob tem odločil, da bo za svoje potrebe električna vozila proizvajal sam.
V ta namen je leta 2014 kupil takratno startup podjetje StreetScooter, v katerem zdaj razvijajo več različnih modelov električnih kombijev, prva serija pa naj bi na ceste prišla konec tega leta. Načrtovano letošnje število 2000 vozil bo proizvedla nekdanja tovarna železniških vagonov Talbot v Aachnu.
Prototipi že na cestah
Na cesti je med drugim že okoli 500 prototipov ki jih poštno-logistični velikan intenzivno testira. StreetScooter ima pri razvoju vozil v mislih sicer predvsem funkcionalnost, a upošteva tudi potrebe po udobju dostavnih delavcev.
Tako so na podlagi mnenj delavcev skupaj pripravili ustrezne mere dostavnih vozil, tako da bo nakladanje in razkladanje kar najlažje. Tovorni del je dostopen z obeh strani in od zadaj. Prav tako je višina tovornega prostora takšna, da ima kar najmanjši vpliv na zdravje hrbtenic delavcev. Za lažje parkiranje so na vozila namestili kamero, ki snema dogajanje za vozilom.
v Deutsche Post DHL so povedali, da sta v razvoju še dva večja modela, za katera pa se še ne ve, kdaj bosta prišla na ceste.