Torsten Müller-Ötvös se pri 'mladostnih' 63 letih poslavlja iz aktivnega posla. Na čelu znamke je bil kar 14 let, kar je drugi najdaljši mandat po Claudeu Johnsonu, ki je bil pred več kot 100 let ena ključnih oseb za nastanek znamke Rolls-Royce in nato njen obstoj po umiku oziroma smrti ustanoviteljev.
In tudi Torsten Müller-Ötvös je opravil velikansko, praktično revolucionarno delo. Da je luksuzni britanski znamki načeloval direktor, ki je bil po rodu Nemec, se je morda v tistih časih zdela blasfemija. A danes mu gotovo ploskajo tudi v Združenem kraljestvu, ker je državo in njene sposobnosti pri izdelavi najbolj prestižnih avtomobilskih izdelkov znova postavil na vrh sveta.
Danes to niso več avtomobili
Ko je leta 2010 prevzel vodenje znamke pod okriljem BMW, je ta izdelovala le dva modela, letna proizvodnja pa je bila okoli tisoč vozil. To so bili zelo nehvaležni časi za luksuzne limuzine, prav v tistem času se je potopil Mercedesov Maybach.
Pod vodstvom Müller-Ötvösa pa je Rolls-Royce dosegel razcvet. Njegovi ekipi gredo zasluge, da je znamka odgovorila na zahteve časa z uvedbo novih modelov, najprej dawna in wraitha, nato pa tudi kontroverznega prehoda v svet suvov s cullinanom. Zdaj pa je že pogumno storila tudi naslednji velik korak, ki ne vključuje več njihovih znamenitih V12 bencinarjev - vstop v dobo električnih avtov s prvim ultralukzusnim modelom spectre. Do leta 2030 bodo izdelovali le še električne avte.
Iz znamke avtov se je Rolls-Royce torej v zadnjih letih prelevil v pravo znamko luksuza, znano po vsem svetu po izdelkih, ki jih je mogoče s pomočjo vrhunskih mojstrov obdelave materialov do zadnje potankosti prilagoditi željam kupca. In prav program Bespoke, torej da je praktično vsak izdelan rolls-royce unikat brez para pod soncem, je po mnenju zunanjih analitikov ena ključnih potez, ki jo je uvedel Müller-Ötvös in s katero je vzbudil veliko zanimanje med najbolj bogatimi zbiratelji dragocenosti. V zadnjih letih so izdelali tudi kar nekaj unikatnih karoserijskih (coach) prilagoditev.
Vse to je bilo mogoče le s popolno spremembo razmišljanja in odličnim poznavanjanjem pričakovanj svojih strank.
Številke govorijo same zase. Leta 2009 so komaj prebili mejo 1.000 izdelanih rolls-roycev na leto, vsak je stal v povprečju 250.000 evrov (brez davkov). Povprečen bogataš, ki si ga je privoščil, je bil star 56 let.
Danes v britanskem Goodwoodu izdelajo že več kot 6.000 avtov na leto, povprečna vrednost vsakega je več kot pol milijona evrov. Uspeli so tudi močno pomladiti klientelo, povprečni kupec je danes star vsega 43 let. Največja trga sta ZDA in Kitajska.
Kupec za novi spectre prihaja tudi iz Slovenije.
Moto Torstena Müller-Ötvösa je bil: naj stane kolikor hoče, pomembno je, da je nekaj posebnega. Njegovo vodenje je postalo vzor za marsikatero znamko, ki z avtomobili nima na videz čisto nič skupnega.
Zdaj nekdanji odlični tržni analitik, veteran menedžerskih pozicij v BMW, nekaj časa tudi šef znamke MINI in končno direktor Rolls-Royca odhaja v zasluženi pokoj. S 1. decembrom ga bo na čelu Rolls-Royca zamenjal Chris Brownridge, dosedanji šef BMW v Združenem kraljestvu.
Leta 2009 je bila situacija popolnoma drugačna. Takrat so chinki vozili še bicikle. OK, ne glih, ampak njihova kupna moč je bila precej manjša. Tako da se RR za tak skok prodaje lahko zahvali tudi zunanjim dejavnikom.