Če so bili dirkalniki še nedolgo tega krajši od štirih metrov, so danes dolgi skoraj šest metrov. Vozniki zato v njih delujejo zelo majhni in se obdani z boki avtomobila in varnostnim lokom skoraj izgubijo v karoseriji. Poleg tega k širini avtomobilov pripomorejo tudi leta 2017 uvedene širše gume. A dolga medosna razdalja ne prinaša zgolj slabšega videza, ampak vpliva tudi na vozne lastnosti dirkalnikov.
Razlog zato, da so dirkalniki formule 1 postali tako dolgi, leži predvsem v zahtevah aerodinamike, Če hočejo namreč inženirji preprečiti vrtinčenje zraka okrog sprednjih koles in zagotoviti čim bolj tekoč zračni tok preko difuzorja in repnega krilca, morajo medosje opremiti z vrsto ploskev za umirjanje zračnih vrtincev.
Zahtevni pogonski sklopi
Svoje k velikostnemu prirastku prispevajo tudi pogonski sklopi, saj motorju danes pomagajo hibridni sklopi baterij in elektromotorjev, prav tako pa tudi turbinski polnilniki, ki za optimalno delovanje zahtevajo velike hladilnike zraka, ki vstopa v motor. Ne pozabimo niti velike posode, ki mora vsebovati dovolj goriva za celotno dirko. Da avtomobili ne bi rasli tudi v dolžino in širino, so komponente preprosto vgrajene vzdolž avtomobila, kar pa zahteva prostor.
In kakšni bi lahko bili dirkalniki s krajšimi medosnimi razdaljami, ki bi ustrezali današnjim estetskim merilom? Sean Bull je izhajal iz dirkalnika lotus 98T, s katerim je v sezoni 1986 dirkal Ayrton Senna, mu dodal futuristične oblikovne poteze ter z varnostni lok nad kabino in ga prilagodil lastnostim različnih znamk. Da bi bil vtis še boljši, je dirkalnikom nadel tudi različne dirkalne livreje, ki namigujejo na to, kako bi bili videti na dirkališčih.