Čeprav je BMW s predstavitvijo X1 leta 2009 med prvimi vstopil v segment, ki se je izkazal za najbolj. Z novo generacijo je dobil novo zasnovo, novo platformo, predvsem je bolj prostoren in uporaben, še izboljšali so netipične vozne lastnosti za križance, ki pritičejo ugledu znamke.
Čeprav me originalni X1 ni prepričal, pa je bil za BMW kar dobra uspešnica. Prodali so jih 730.000, tudi zahvaljujoč dejstvu, da se je konkurenca odzvala z zamudo. V drugi generaciji so v Münchnu oprpavili po mojem mnenju dobro delo, saj je širši (2,1 centimetra) in višji (5,3 centimetra) in zato že na prvi pogled bolj mišičast in manj poženščen.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
punto za 50.000 EUR