Peugeot 2008 sodi med pionirje B razreda križancev, ki je lani doživel pravi prodajni "boom", ne le v Evropi, tudi pri nas. Peugeotov model sodi med prve in najbolj prepoznavne predstavnike malih križancev, zato ima že "veteranski status" med malimi križanci, ki so se v zadnjih dveh letih namnožili. Prenovljeni model pri nas pričakujemo še pred poletjem, zato je morda zdaj zaradi izpraznitve zalog čas za ugodnejši nakup aktualnega modela.
Še pred prihodom prenovljenega modela, ki sem ga spoznal v Ženevi in v prvi vrsti prinaša nov izgled prednjega dela, spominja na model 508, in posodobljeno multimedijo, sem na testu preizkusil 2008-ico z bencinskim 1,2-litrskim motorjem v kombinaciji s samodejnim šeststopenjskim menjalnikom in najbolj popolnim paketom opreme allure. To je tudi edini motor v ponudbi, ki ga je možno kombinirati s klasičnim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom s hidravličnim pretvornikom navora, ki omogoča gladko prestavljanje, brez spuščanja pedala za plin. Pri Peugeotu so se pri samodejnih menjalnikih odločili za preizkušeno tehnologijo klasičnih menjalnikov, ki jih ponujajo tudi na manjšem peugeotu 2008.
Peugeot pri 2008 zadel s kombinacijo "kajmaka in marmelade“
1/24
1,2-litrski turbo bencinski trivaljni motor z 88 kilovatov moči (110 KM) in samodejnim šeststopenjskim menjalnikom na prvi pogled v malem križancu 2008 deluje kot „kajmak in marmelada“. A je kombinacija odlična. Z njim se lahko vozi dinamično ali udobno. Le razlika v ceni med ročnim in samodejnim menjalnikom, je višja, kot pri večjem modelu 308.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Tole je 3 leta na cesti pa je že veteran...ta je pa dobra :-)