Zakaj smo testirali in ocenjevali manjše križance? Po statistiki prvič registriranih vozil so se SUV vozila v Evropi prvič zavihtela na vrh najbolj priljubljenih avtomobilskih razredov v Evropi. Zelo podobno je tudi v Sloveniji, kjer je bilo lani prvič registriranih prek 8.000 športnih terencev in križancev ali okoli 2.000 več kot leto pred tem.
Na enem mestu smo na velikem primerjalnem testu zbrali deset križancev, različnih starosti in podobnih velikosti. Vsi avtomobili so morali biti s prednjim pogonom in bencinskim motorjem – to je bila naša zahteva, saj je to v veliki večini izbira tipičnega slovenskega kupca malega križanca. V prvem izboru je bilo 14 vozil, a smo morali ravno zaradi naših zahtev iz testa izločiti dizelsko dacio duster in fiata 500X, medtem ko nam uvoznik ni uspel zagotoviti modelov mitsubishi ASX in honda HR-V.
Škoda yeti zmagovalec velikega primerjalnega testa malih križancev
1/39
Škoda yeti je zmagovalec velikega testa, v katerem smo primerjali 10 malih križancev. Na drugo mesto smo postavili peugeota 2008, na tretje pa mazdo CX-3.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
https://www.youtube.com/watch?v=6DUyCxNPoGMhttps://www.youtube.com/watch?v=6T0iE5-lEw8https://www.youtube.com/watch?v=h8Mcgajr7wMhttps://www.youtube.com/watch?v=Rr5HyugJ-TI