Ford ranger je konkretno stanjšal črto med delovnim in osebnim vozilom.
"Zakaj sem kupil rangerja? Ker je maksimalno uporaben, je impozantne pojave in stane toliko kot škoda yeti s prednjim pogonom. Če bi želel suva s primerljivimi zmogljivostmi, bi moral poseči v rang 50.000 evrov in še več. Menim, da za takšen denar nikjer ne dobiš spodobnega paketa zmogljivosti, izgleda, velikosti, imidža in predvsem drugačnosti," pravi lastnik ford rangerja o razlogih, zakaj po lastnih besedah ni bil še nikoli tako zadovoljen s kakšnim avtomobilom.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Avtor tega članka je navedel začetno ceno za Rangerja z opremo Limited.Ponavadi novinarji objavijo začetno ceno osnovne opreme, ki je pri Rangerju oprema XL. Tako da je začetna cena Rangerja že pri 20900€ z4x4pogonom in 2,2TDCI motorjem. Tako da… ...prikaži več se prej prepričajte preden komentirate. Sploh pa Jetija pod nobenim pogojem ne moreš primejati z Rangerjem.
Škoda Jeti s sprednjim pogonom stane med 17000 in 27000€ - odvisno od motorja - tale pa se začne pri 29500€. Jetija 4x4 dobiš že za 21000€. Tako da ta argument ni ravno na mestu. Se pa strinjam, da je… ...prikaži več podaljševalec uda ;)