Peugeot je eden redkih, ki je na mednarodni predstavitvi električnega avtomobila razkril bolj natančne podatke o porabi energije. Ne le skupne, ampak tudi na avtocesti, ki je najbolj obremenilna za električna vozila. Za novi peugeot e-3008 so trdili, da je na avtocesti bolj učinkovit od Teslinega konkurenta. Preverili smo, kako točne so Peugeoteve trditve.
Na mednarodni predstavitvi na začetku leta so pri Peugeotu samozavestno trdili, da je E-3008 še posebej učinkovit tudi na avtocesti, pri čemer so sami prikazali podatke meritev pri hitrosti 110 km/h in ne 130 km/h. Odgovorili so nam, da je hitrostna omejitev sicer odvisna od države do države, v povprečju pa povprečne hitrosti ne presegajo 110 km/h. Ob tem tudi sami niso skrivali tega, kar vemo vsi, da se doseg razlikuje pri hitrosti 110 km/h in 130 km/h.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Če se omejim na naslov bom zapisal le, kar naj bo!
Ta članek malo zavaja. Če se preračuna, pomeni, da je poraba po avtocesti 16kW/100km v idealnih pogojih (ravna cesta + topel dan). Toliko zmore tudi Tesla in Enyaq.... Torej - ne pomeni da je slabo, je pa povprečno.