Minila so le tri leta, odkar je MG4 prišel v Evropo ter Slovenijo in hitro navdušil z razmerjem med ceno in ponujenim. Gre za zelo resnega konkurenta v razredu kompaktnih vozil, ki jih poganja elektriko. Ni čudno, da je model hitro postal najbolj priljubljen kitajski električni avto v Evropi, zelo uspešen je tudi drugje po svetu.
Razen na Kitajskem, kjer je podjetje MG v lasti velikana SAIC v neizprosni konkurenci domačih znamk precej manj uspešno. Odgovor je bil hiter - nova generacija MG4.
MG4 je po podatkih Sekcije za motorna vozila med najbolj prodajanimi električnimi modeli pri nas. Lani se je uvrstil celo na 4. mesto po registracijah, tudi letos v prvih dveh mesecih drži stik z najbolj zaželenimi baterijskimi avti.
Zrasel in omilil videz
Novi MG4 je po prvih podatkih precej zrasel in je kar za 10 centimetrov daljši od zdajšnjega modela, tako da zdaj meri v dolžino 4.395 mm. Podaljšana je tudi medosna razdalja.
Ostaja kompaktna limuzina s prisekanim zadkom. Oblikovno je nekoliko manj oster od predhodnika, z bolj zaobljenimi linijami svetil. Grafika zadnjih spominja na "Union Jack" zastavo kot poklon britanskemu izvoru znamke.

Domet še neznanka
Zanimivo je pri pogonu na papirju nekoliko manj zmogljiv od predhodnika, ki se je zanašal na 125 kW močan motor. Po novem ima motor 120 kW, nič pa še ni govora o različici z dvojnim elektromotorjem.
Najvišja hitrost je 160 km/h, energijo dovaja litij-železo-fosfatna (LFP) baterija, za katero pa še niso sporočili podatkov o kapaciteti. Tako tudi še nista znana deklariran domet z enim polnjenjem ter polnilna moč. Vsekakor je poudarek na učinkovitosti in pametni izdelavi, saj celoten avto tehta manj kot 1,5 tone.
Skrivnost je za zdaj tudi oblika notranjosti in vgrajene tehnologije.
Najprej ga bodo začeli prodajati na domačem kitajskem trgu, prihod v Evropo je predviden za jesen, ko bo jasno tudi, ali bo ostal tako konkurenčno cenovno umeščen kot predhodnik.
