Renault megane conquest ni več novi avtomobil, saj je bil pred kratkim že osvežen, in tudi ni pravi predstavnik novega renaultovega avtomobilskega vala, vendar je vseeno avtomobil, ki je pravzaprav tlakoval teren za australa, novega megana in espaca, rafale in druge modele, ki zdaj kot po tekočem traku prihajajo iz Francije.
Kljub temu pa ime še vedno veliko več skupnega s svojim neposrednim predhodnikom ali celo sodobnikom klasičnim meganom ter capturjem in denimo cliom. Njegova oblika namreč v osnovi še vedno izhaja iz megana, ki so ga na samosvoj način priredili za novo dobo, v kateri so najbolj priljubljena avtomobilska vrsta križanci
Nastal je liftback SUV, kombinacija kombilimuzine, limuzine in SUV-ja, ki je pravzaprav najbolj uporabna kombinacija klasičnega megana doslej in bo to, glede na to, da je novi megane električen, tudi ostala.
Prtljažnik z lahkim dostopom skozi velika dvižna vrata je uporaben že v osnovi, še bolj pa, ko ga povečamo. Ko gre za prostor in udobje, tudi zadnja klop ni od muh, prijeten prostor pa so oblikovalci namenili tudi vozniku in sovozniku. Armaturna plošča je digitalna in pregledna, na sredi kraljuje velik navpični zaslon infozabavnega sistema, pod katerim je vrsta direktih stikal, klimatska naprava se upravlja ločeno, za izbiranje voznih načinov pa skrbi znana "kobrina glava".
Močna motorizacija
Pri tem se megane conquest pravzaprav zgleduje po manjšem capturju, na voljo pa je tudi s podobnimi pogonskimi sklopi kot captur. To pomenji, da pod motornim pokrovom lahko deluje enak učinkovit 145-'konjski' hibridni pogonski sklop, ki smo ga že preskusili, a ne v tokratnem testnem avtomobilu. Motorja, ki ga je imel tokratni testni megane conquest, captur nima, saj gre za najmočnejšo različico 1,33-litrskega turbobencinskega štirivaljnika, ki razvija največjo moč 160 'konjev. Ta se na cesto prenaša preko dvosklopčnega menjalnika. Zanimivost: prestavna ročica v obliki kobrine glave je popolnoma enaka kot v hibridnem meganu conquestu.
Vozili smo torej najmočnejši, a klasično motorizirani megane conquest, ki morda ne nagovarja najbolj privržencev elektrifikacije ali pa tistih, ki si želijo varčevanja z gorivom, vendar pa bo gotovo všeč veliko potencialnim kupcem. Morda celo večini.
Takšna pogonska kombinacija namreč deluje zelo učinkovito in gladko in brez vsakega obotavljanja opravi z avtomobilom. In tudi poraba goriva v okolici sednih do osmih litrov, uradno navedeno povprečje 5,7 litra je precej optimistično, ostaja v mejah sprejemljivega ali celo pričakovanega.
Zagotovo mu ustreza tudi podvozje, ki sicer ni odrezavo ali športno, je pa dovolj odzivno in natančno, da na cesti ne bo nepotrebnih presenečenj. In tudi blaženje neravnin s podlage je dovolj učinkovito in mehko, da se potniki ne bi smeli pritoževati nad udobjem.
Renault megane conquest torej tudi z najmočnejšim konvencionalnim pogonskim sklopom ponuja več kot dovolj, da je zanimiv za sodobnega avtomobilista. Poleg tega je tudi oblikovno dovolj privlačen in praktičen avtomobil, da je Renault njegov oblikovni recept uporabil na renaultu rafale.
Renault megane conquest esprit alpine mild hybrid 160 EDC
Motor: turbobencinski, štirivaljni, 1.333 ccm
Največja moč: 116 kW (160 KM)
Največji navor: 270 Nm
Zmogljivosti: 205 km/h, 9,1 sekunde od 0 do 100 km/h
Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.568 x 1.821 x 1.576, medosna razdalja 2.720
Prtljažnik (v litrih): 513 – 1.269
Poraba: 5,7 litra/100 km, izpusti CO2: 130 g/km (kombinirani cikel WLTP).
Cena v evrih: 33.990