Renault naj bi v nizkem startu kar zadeva novo generacijo clia, ki bo za znamko bistvenega pomena zaradi prehoda na tehnologijo delne avtonomne vožnje in napredne povezljivosti. Govori se, da bo na ceste zavil leta 2019, premiero pa naj bi doživel v začetku oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu. Trenutno clia izdelujejo v tovarnah v francoskem Flinsu, v Revozu v Novem mestu in v Bursi v Turčiji.
Čeprav je bila slednja doslej po številu proizvedenih cliov na tretjem mestu, pa naj bi s spremembo strategije postala glavna Renaultova tovarna za izdelavo tega priljubljenega modela, ki je v Evropi lani po številu prodanih zaostajal le za VW golfom.
Kot so pred dvema mesecema pisali pri dobro obveščenem Automotivenewsu, bo Revoz tako kot doslej imel funkcijo tovarne št. 2, clia pa skoraj ne bodo več proizvajali v Franciji, marveč bo tamkajšnja tovarna namenjena le še zagotavljanju dodatnega vira kapacitet v primeru visokega povpraševanja. Iz Revoza so nam odgovorili, da za poročanja tujih medijev vir niso bile uradne informacije Skupine Renault, tako da tega ne morejo komentirati.
Podjetje za proizvodnjo vozil Revoz že 45 let predstavlja enega pomembnejših simbolov lokalnega gospodarstva, proizvodnje globalne kakovosti ter ključnih stebrov dolenjske regije. Letošnje leto predstavlja pomembno prelomnico, saj odkar v Novem mestu nastajajo vozila znamke Renault, jih je bilo narejenih že 4 milijone!
Dobro informirani vir pri Revozu je za Žurnal24 pojasnil, zakaj tovarna v Novem mestu ne bo številka 1 za izdelavo prihodnjega clia. Revoz se razširja, kar pomeni napredek tako za tovarno kot regijo, težava pa je v tem, da v Novem mestu Renaultu niso mogli ponudili dovolj kapacitet, ki bi ustregli vsem pogojem. V Novem mestu nimajo možnosti razširitve tovarne, naš vir pa pravi, da zaradi omenjenega napredek tovarne stagnira.
V Revozu, kjer naj bi že letos proizvedli rekordno število vozil v enem letu, to je okoli 220 tisoč, naj bi vseskozi iskali možnosti za razširitev proizvodnje in odpravo ozkih grl. Z različnimi rešitvami nameravajo v prihodnje pridobiti možnosti za razširitev linije oziroma povečanje števila izdelanih avtomobilov. Neuradno naj bi nekatere rešitve zaživele do konca leta.
Iz Revoza so nam na namigovanja o razširitvi kapacitet pojasnili, da zaenkrat to ni v načrtih. Kapaciteta Revozove tovarne je 220.00 vozil na leto. Glede na to, da je Revozu kot edini tovarni dodeljen program iz projekta Edison (twingo + smart forfour), pa potrjujejo, da so kapacitete za clia seveda omejene.
Vir nam je potrdil, da naj bi ob prihodu nove generacije clia vsaj v začetku izdelovali tako novi kot zdajšnji model, priprave na proces proizvodnje pa naj bi se začele v kratkem. Iz Revoza nam niso mogli potrditi, kdaj bodo začeli s pripravo na proces izdelave nove generacije clia. Zapisali so, da je to najbolje prodajan model znamke Renault in zgodovina Revoza je nanj izrazito močno vezana. "Do sedaj smo izdelovali vse njegove generacije razen clia III, s cliom podirali vse možne rekorde in mejnike, pa tudi na slovenskem trgu si je priboril poseben status slovenskega avtomobila. Torej, o cliu le najboljše! Doslej Renault še ni komuniciral nobenih uradnih informacij glede naslednika današnjega clia, tako da tega dela ne moremo še komentirati."
Pogodbe in navodila za preureditev kot tudi preizkušanje sestavljanja novega clia naj bi bile že podpisane, nam je še razkril vir.
Napredek tovarne stagnira predvsem zaradi nesposobnega vodstva, nemotiviranosti delavcev zaradi izkoriščanja in slabih plač. Vse to se odraža tudi na kvaliteti proizvodov, kar je recept za propad.
lahko bi za zacetek vpeljali podjemne pogodbe, ne da agencije ropajo osebne dohodke ze nizkih prjemkov v proizvodnji. recimo. to bi bilo lepo darilo.
Kot, da bi se kreteni bali napredka in manj brezposelnih?