Več kot 160 razstavljavcev se je prijavilo za 90. avtomobilski salon v Ženevi. Nekateri, kot je Hrvat Mate Rimac, so bili zaradi odpovedi besni in menijo, da gre za panično dejanje, spet drugi so razumevajoči.
Velikanske stroške oziroma izpad denarja bodo nosili proizvajalci na eni strani, ki jih organizacija, izdelava razstavnih prostorov, transport avtomobilov in drug spremljevalni program drago stane, in organizator Palexpo, ki je računal, da si bo avtomobile ogledalo okoli 600 tisoč obiskovalcev.
Švica je v petek prepovedala organizacijo dogodkov z več kot 1.000 udeleženci, da bi poskušali zajeziti izbruh koronavirusa, ki se je iz Kitajske razširil po vsem svetu. "Obžalujemo to situacijo, vendar je zdravje vseh udeležencev naša prednostna naloga, tudi razstavljavcev. Gre za primer višje sile. Zavedamo se, da je to velika izguba za proizvajalce, ki so v organizacijo avtosalona vložili veliko denarja," so povedali organizatorji.
Proizvajalci avtomobilov bodo svoje novosti ta teden vseeno predstavili, prek digitalnih tiskovnih konferenc. BMW in Mercedes-Benz sta napovedala, da bosta za predstavitev električnega koncepta BMW i4 oziroma prenovljenega razreda Mercedes E uporabila prenos v živo prek digitalne tiskovne konference. Ferrari ne namerava prirejati alternativnih prireditev, iz Fiat Chrysler pa so sporočili, da načrta B sicer nimajo, vendar pa razmišljajo o različnih načinih, kako predstaviti novi električni fiat 500.
Lani se je avtomobilskega salona v Ženevi udeležilo 660.000 ljudi. Obiskovalci, ki so kupili vstopnice, bodo dobili povrnjen denar. Drugače je z razstavljavci, saj dogodka ni odpovedal Palexpo, ampak švicarska vlada.
Francoski proizvajalec premijskih vozil DS v bližini Pariza išče lokacijo, na kateri bi predstavili nov konceptni avtomobil, hkrati pa načrtujejo telefonske intervjuje z direktorji znamke. Tudi pri Audiju bodo skušali uporabiti digitalne kanale za predstavitev svoje glavne novosti, petvratnega audija A3 sportback in novega člana družine e-tron, e-Tron S.