Razmere v evropski avtomobilski industriji po besedah odhajajočega evropskega komisarja za notranji trg Thierryja Bretona niso rožnate, napovedi o zaprtju tovarn ga zelo skrbijo. Krizo v industriji pripisuje tudi dejstvu, da evropski proizvajalci potrošnikov niso uspeli prepričati v prednosti električne mobilnosti.
Razmere v nemški avtomobilski industriji prinašajo veliko nervozo, je v pogovoru za nemški poslovni časnik Handelsblatt ocenil Breton. "Zelo sem zaskrbljen zaradi napovedi o zaprtju tovarn," je poudaril francoski komisar.
Po njegovih besedah se mora Evropa osredotočiti na to, da zadrži znanje, inovacijske sposobnosti in konkurenčnost.
Kriza industrije je po Bretonovi oceni posledica dejstva, da evropski proizvajalci potrošnikov niso uspeli prepričati v prednosti električnih vozil.
"Ali bo prehod na električna vozila uspešen, pa je odvisno tudi od polnilne infrastrukture, ki je zaenkrat močno skoncentrirana na Nemčijo, Francijo in Nizozemsko," komisarja še povzema nemška tiskovna agencija dpa.
Vodilni nemški politiki so se v luči razmer v avtomobilski industriji že obrnili na Bruselj.
Reševanje avtoindustrije ena osrednjih točk novega mandata komisije
"Evropa mora držati korak z razvojem industrije na globalni ravni in predsednica Evropske komisije Ursula von der Leyen mora pri tem prevzeti vodstveno vlogo," je v pogovoru za nemški časnik Süddeutsche Zeitung dejal eden od predsednikov socialdemokratov (SPD) Lars Klingbeil.
Vodja poslanske skupine Zeleni in liberalci (FDP) Christian Dürr pa je dejal, da je stanje v avtomobilski industriji posledica absurdne evropske politike, ki proizvajalcem postavlja nešteto ovir.
Po Evropi je v začetku meseca močno odmevala napoved Volkswagna, da zaradi naraščajočih stroškov razmišlja o zaprtju več tovarn v Nemčiji. Izvršni direktor Oliver Blume je minuli konec tedna v pogovoru za časnik Bild ponovil, da so razmere v podjetju alarmantne in bodo potrebne drastične spremembe, če želijo preživeti.
Iz izjave evropskega komisarja za trg Bretona se prav nazorno vidi, kako ta birokratsko delujoč konglomerat razmišlja. In sicer, da proizvajalci niso znali "prepričati" potrošnikov v nakup električnih vozil. Čudno, ko je imela komisija še toliko dobrih idej kako pomagati pri tem.
Ursula je s svojo bando kot tista zmešana kraljica, ki je komentirala: "Če nimajo za kruh, naj jedo potico" Vsaka zahteva za industrijo pomeni podražitve ali nižanje drugih stroškov. Najlažje je nižanje plač delavcem in zmanjševanje števila zaposlenih. Kdo bo… ...prikaži več pa kupoval proizvedeno ob konstantnemu zmanjševanju kupne moči prebivalstva? Luksuz se prodaja nekaj bogatim; Komu pa bi proizvajali ostalo, če je zmeraj manj kupcev?
Jebali vas električni avtomobili, požrite zdej to, kar ste zakuhal, uničevalci Evrope iz Bruslja z kleptomanko Uršulo in njenimi plešočimi pudlji na čelu!!!