Ford ranger je nesporno kralj pickupov v Evropi. In to namerava ostati tudi v prihodnje. Je pa novi ranger v marsičem poseben. Kot pravijo o njem pri znamki, gre za najbolj pametnega, prilagodljivega in zmogljivega rangerja doslej. Velike čevlje predhodnika naj bi z lahkoto zapolnil.
Novega rangerja so pri Fordu razvili v tesnem sodelovanju s Volkswgnom. To pomeni, da si bosta s prihodnjim amarokom tehnološko precej podobna.
Izgled pri pickupih se logično osredotoča predvsem na prednji del, ki je pri rangerju povsem nov in zdaj po mišičastem nosu in kabini, pa tudi po značilnih lučeh zelo spominja na velikega in še precej bolj uspešnega ameriškega brata iz serije F-150. Med opcijami so LED matrične luči, na strehi so lahko sani.
Po merah je kar pet centimetrov širši od dosedanjega, medosna razdalja se je razširila še za pet centimetrov. Šasija je postavljena dugače razporejene klasične vzmeti, s čimer želijo izboljšati udobje vožnje, povečati nosilnost in olajšati nalaganje palet. Pritrdišča tovora so po novem prilagodljiva. Kupec ima na razpolago številne prilagoditve nalagalnega prostora po svoji meri in potrebah, saj je ranger namenjen zelo širokemu krogu uporabnikov. Med uporabne novosti sodi poseben meter kot del vrat kesona ali pa inverter za električno napeljavo z močjo 400 W. Tudi plezanje na keson bo enostavneje zaradi na novo dodane stopnice v odbijaču. Pri Fordu navajajo kar 600 tovarniško podprtih sprememb po željah lastnika. Na voljo je posebna 360-stopinjska osvetljava okolice vozila.
Notranjost je prav tako nova, uporabljeni so novi materiali. Med ocpijami so povsem digitalizirani merilniki, pozna tudi šest različnih programov za vožnjo. Infotainment sistem je že nove zelo zmogljive generacije SYNC4 z 10 ali 12-palčnim pokončnim zaslonom. Med drugim je mogoče prek aplikacije na daljavo odklepati in vžigati avtomobil, posodobitve programske opreme pa se zgodijo "po zraku".
Ranger je dobil 360-stopinjsko kamero za lažje manevriranje po terenu in na parkiriščih, pa tudi namenske pripomočke na zaslonu za vožnjo po terenu.
V ponudbi ostajajo različice 2,0-litrskega dizelskega motorja z enojno ali dvojno turbino, medtem ko po novem vrh zagotavlja kar 3,0-litrski dizel V6, ki ga bodo izdelovali pri Volkswagnu. Pri Fordu natančneje še niso šli v številke zmogljivosti. V ponudbi bosta dve različici štirikolesnega pogona. Prvi prenos prerazporeja samodejno in je namenjen bolj udobju (4WD), medtem ko je še zmogljivejši na terenu klasični stalni 4x4. Izboljšali so tudi 10-stopenjski avtomatski menjalnik.
Napovedali pa so tudi povsem električno različico, ki bo sledila v prihodnjih letih, morda bodo v Evropi ponudili tudi priključnega hibrida.
Rangerja bodo izdelovali v Južni Afriki in na Tajskem. Pri nas ga lahko pričakujemo v prihajajočem letu.