Avto
150 ogledov

Mercedes GLS s črko S do novega suv prestiža

Mercedes-benz GLS
1/12
Mercedes-Benz AG
Mercedes-benz GLS je novo ime za največji suv prestižne nemške znamke. V resnici gre za konkretno prenovo dosedanjega modela GL, ki pa bo odslej veliko lažje konkuriral najbolj prestižnim velikanom na cestah, medtem ko mu bo izven cest sledil le malokdo.

Spremembe pri imenih so torej doletele tudi največjega suva pri znamki Mercedes-Benz, pri katerem dodana črka S jasno nakazuje, da spada v največji in najbolj prestižni stuttgartski razred.

Prenova je potekala podobno kot pri za razred manjšemu modelu GLE (prejšnji ML). Zunanjost ima nova, najnaprednejša  svetila in bolj zaobljen nos ter motorno masko, osvežen je tudi zadek. 

Mercedes-benz GLS | Avtor: Mercedes-Benz AG Mercedes-Benz AG
Še več sprememb pa je znotraj. Nov je trikraki volan, zaslon infotainmenta se je tudi pri GLS "osamosvojil" in preselil na vrh sredinske konzole, drugačne so reže za zrak ter oblazinjenje in osvetljava. Novost na seznamu doplačil je paket exclusive, ki že z imenom pove, da prinaša še za razred višji nivo materialov in udobja.

Pri znamki izpostavljajo, da je njihov sedemsedežni suv najprostornejši med tekmeci, kamor se uvrščajo denimo audi Q7 ali volvo XC90, še precej več pa jih ima v ZDA. 

GLS je pridobil tudi vse poglavitne novosti najnovejše generacije aktivnih pomagal. 

  • Mercedesovim aktivnim pomagalom smo se pustili zapeljati TUKAJ.

Pri motorjih je za zdaj edina dizelska opcija V6 v različici 350d (190 kW/258 KM), medtem ko so bencinske različice GLS 400, GLS 500 in najtežji bombnik mercedes-AMG GLS63. Slednji je od prejšnje serije pridobil nekaj moči in sedaj šteje 430 kW/585 KM. Govori se tudi o priključnem hibridu, a v promocijskem besedilu ni omenjen. 

Mercedes-benz GLS | Avtor: Mercedes-Benz AG Mercedes-Benz AG
Klasični menjalnik, razvit kar pri Daimlerju, ima sedaj devet prestav, le AMG ima hitri sedemstopenjski menjalnik. Prav tako zanimivo je pri podvozju, saj opcijski terenski paket s šestimi različnimi programi vožnje prinaša zaporo sredinskega diferenciala in reduktor prestav, zračno vzmetenje pa je mogoče dvigniti celo do 30,6 centimetrov nad trdo podlago, s čimer je mogoče z luksuznim suvom broditi tudi po 60 centimetrov visoki vodi.

V Evropi bodo prve težkokategornike pričeli ostavljati prihodnjega marca, v Nemčiji je začetna cena za dizla 74.800 evrov.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.