Avto > Na Štrom
11131 ogledov

Začetnik novega trenda avtov brez zadnjega stekla

Polestar 4
1/11
Polestar
Povsem novi električni polestar 4 bo znamko s ceno in vsebino še bolj približal množicam. Posebnost kupejevskega križanca je, da sploh nima zadnjega stekla.

Mlada znamka Polestar, ki je izšla iz Volva, je predstavila nov, zdaj že tretji električni model v svoji ponudbi. Po modelih 2 in 5 je zdaj tu polestar 4. Še letos bo sledil manjkajoči člen s številko 3. 

Polestar 4 opisujejo za kupejevski SUV, ki naj bi postal najbolj prodajan model znamke, s ceno okoli 60 tisoč evrov. To je napovedal generalni direktor Thomas Ingenlath, ki je pred leti kot šef dizajna pomagal preroditi znamko Volvo. V Evropi bo polestar 4 na prodaj od prihodnjega leta. Vstopna cena bo postavljena na 60 tisoč evrov.

Njegova glavna značilnost je oblika, s katero so želeli "na novo izumiti" SUV križanca. Njegove značilnosti so nizek nos, kupejevska streha ter padajoči zadek. Tam je tudi glavno presenečenje avta, saj sploh nima zadnjega stekla. Voznik se bo za sliko za vozilom moral zanesti na zunanja vzvratna ogledala in sliko kamere v notranjem "ogledalu", ki torej ostaja na svojem mestu. Nekaj podobnega smo že doživeli pri novem renault meganu, ki pa vendarle ima tudi pravo ogledalo za gledanje skozi zadnjo "špranjo."

Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar

Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar

S to nenavadno potezo pa so pri Polestarju rešili veliko zagato tovrstnih avtov - prostor na zadnji klopi. Čeprav je s 4,83 metra dolžine le 20 centimetrov daljši od prvega električnega modela znamke polestar 2, je razlika v prostornosti velikanska, pravijo tisti, ki so že lahko sedli vanj. Zadnji potniki imajo tako veliko prostora tako za noge kot za glavo. 

Polestar 4 je sicer poln naprednega udobja. Notranjost je obdana iz sonaravnih materialov, a deluje prestižno. Svetlobo zagotavlja veliko strešno okno. Osrednja točka je velik 15,4-palčni sredinski zaslon, ki ga v celoti poganja Googlov operacijski sistem.

Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar
Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar

Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar

Polestar 4 ima kar 12 kamer, pa tudi radar in 12 ultrazvočnih senzorjev. Jasno je torej, da je varna in delno avtomatizirana vožnja med prioritetami. Baterija ima pri različici z dolgim dosegom 102 kWh, pogon pa je lahko speljan na zadnji ali oba kolesna para z najvišjo močjo 400 kW (544 KM). To pomeni pospešek do 100 km/h v manj kot štirih sekundah in doseg do 560 km. Različica z zadnjim pogonom ima 200 kW (272 KM) moči in doseg do 600 km. 

Vsak polestar 4 bo omogočal polnjenje z do 200 kW na DC polnilnici in do 22 kW na AC. 

Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar
Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar
Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar
Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar
Polestar 4 | Avtor: Polestar Polestar

Komentarjev 5
  • satir 08:35 25.april 2023.

    Še malo pa bodo avtomobili brez šip, na ekrane bodo projecirali slike zunanjosti,,, in nekega lepega dne bodo projecirali kar bodo hoteli, da ne boš videl bedne realnosti in še dalje, sploh nikamor ne boš šel, ker bo avto stal ...prikaži več na mestu, le film ti bodo vrteli in rukali avto, da boš mislil da se voziš..

  • Toma 10:18 23.april 2023.

    Nisem vedel, da je zadnje steklo debelo več kot 10, 15 cm, da predstavlja veliko oviro za prostor na zadnji klopi.

  • mph2 09:46 23.april 2023.

    Zakon, mora bit zelo varno in zanimivo vozit za takim čudom, ko ne vidiš nič naprej kaj se dogaja.