Renault je predstavil medgeneracijsko prenovljenega clia. Tradicionalno Francozi sredi generacije popravijo kar nekaj stvari.
Podobno je tudi v primeru clia, kjer je aktualna peta generacija oblikovno dobila praktično povsem nov obraz, že ukrojen po meri zadnjih smernic Renaultovega oblikovalskega jezika. Večja je maska s karo vzorcem , ki poudarja vtis močnega in bolj športnega značaja. Zelo izrazen je tudi barvni prehod od temne notranjosti z novim logotipom proti svetlejšim zunanjim delom, kjer sta novost posebna aerodinamična novela in serijski podaljšek LED dnevnih luči.
Renault je torej od navznoter potisnjenih svetlečih trepalnic, kot smo jih poznali pred leti, prešel na obliko polovičnega romba. Poleg zadnjih "kristalnih" svetil je nov tudi zadnji odbijač, ki se dodatno razlikuje pri bolj športnih paketih Techno in novem eSprit Alpine. S slednjim Renault nadomešča nekdanji RS line. Ta precej izstopa tudi z bolj športno notranjostjo. Na voljo so sicer nove barve in platišča.
Renault clio ima zdaj po besedah njegovih ustvarjalcev v notranjosti bolj kakovostne materiale in več udobja. Med drugim so v paketu Techno sedežne prevleke in obloge vrat iz trajnostnega blaga, v katerem je 60 odstotkov mehkih vlaken biološkega izvora na osnovi celuloze. Clio je prvi model, pri katerem je to blago uporabljeno v tako velikem obsegu. Clio se je prav tako odpovedal naravnemu usnju, mogoče pa je naročiti umetnega vrste TEP.
Armaturna plošča v renault cliu je posodobljena z novim digitalnim prikazovalnikom merilnikov brez robov in z velikostjo med 7 in 10 palci, odvisno od opreme. Nov je tudi volan. Renault Easy LInk se sedaj s telefoni povezuje tudi brezžično in je na voljo s 7- ali 9,3-palčnim sredinskim multimedijskim zaslonom.
Clio ima lahko vgrajenih 20 naprednih pomagal za varnejši in udobnejšo vožnjo, po zaslugi katerih se uvršča med najbolj varne v svojem razredu in izpolnjuje pogoje za polsamodejno vožnjo stopnjo 2. Med drugim ima pomočnika za vožnjo Active Drive Assist, ki kombinira delovanje radarskega tempomata in aktivnega pomočnika za držanje voznega pasu. Deluje tudi v zastojih. V cliu je lahko vgrajena tudi 360-stopinjska kamera.
Glede pogonov je clio na razpolago kot bencinar, dizel, LPG ali hibrid. Slednji ima največjo moč 108 kW (145 KM) in kombinira moč bencinskega z dvema električnima motorjema. Clio je eden redkih modelov, kjer je še vedno na voljo tovarniška različica LPG, ki ima 73 kW. Vstopni bencinski motor ima sicer 48 kW (65 KM). Isti trivaljnik s turbo polnilnikom predstavlja drugo možnost s 67 kW (90 KM). Že kot redkost v B razredu kombilimuzin pa bo na voljo tudi dizelski motor s 75 kW (100 KM). Klasični pogoni so na voljo le z ročnim menjalnikom.
Cene in ponudba različic za Slovenijo še niso znane. Bo pa posodobljeni clio zapeljal na naše ceste jeseni, seveda pa ga bodo še naprej izdelovali tudi v novomeškem Revozu.
Vedno bolj je podoben Peugeotu 🤔
Lep. Bravo Renault. Upam, da ostane pri nas v proizvodnji...
17 colska kolesa in štirje vijaki.... na pogled deluje slabo pritrjeno oziroma prema je zastarela. Pa trivalni motorčki so žalost od tehnike. Hibridi pa predragi sploh za uzdrževanje izven garancije. Verjetno bo popravilo preseglo vrednost avta.