Ob nesrečah pogosto štejejo sekunde in velikokrat centimetri. Reševalci ob reševanju poškodovancev iz zverižene pločevine zato potrebujejo kar se da hiter dostop do natančnih podatkov.
Kje so nameščene varnostne zračne blazine, okrepitve karoserije, dovod goriva? Kje je posoda za gorivo oziroma akumulator? Kje je najbolje zarezati s hidravličnimi škarjami za pločevino? Čeprav izdelovalci avtomobilov že dolgo zagotavljajo reševalcem potrebne informacije, je dostop do njih praviloma zamuden. Treba je namreč prelistati stotine strani, pregledati različne mape ali prebrskati predale v poškodovanem avtomobilu.
Zato je Opel podatke o približno 60 avtomobilih, izdelanih od leta 1991 dalje, postavil na portal, prilagojen posredovanju informacij prek pametnih telefonov, z dostopom do svetovnega spleta. Ta brezplačna storitev, ki omogoča reševalcem neposredno, hitro pridobitev potrebnih podatkov, je na voljo v desetih evropskih jezikih.
"Opel podpira vzpostavljanje osrednje baze podatkov avtomobilske industrije, v katero bi izdelovalci posredovali podatke o svojih avtomobilih," pravi Jürgen Peitz, direktor Opla, zadolžen za razvrstitev avtomobilov v zavarovalniške razrede in tehnologijo popravil. "Na ta način so vse potrebne informacije ob nesrečah na voljo neposredno, ne glede na to, kdo je avtomobil izdelal."
Portal za posredovanje tovrstnih podatkov bo namenjen predvsem gasilcem in reševalcem za nudenje prvi pomoči. Prek spletnega naslova www.opel-rescuecard.com bodo lahko izbrali jezik in zagnali iskalnik za določen Oplov avtomobil. S podatki na spletu bodo reševalcem zagotovljene tudi sprotne posodobitve podatkovnih baz. S sistemom posodabljanja brskalnika se portal elektronskih podatkov samodejno usklajuje s slehernim standardnim pametnim telefonom. Funkcija povečave zagotavlja dober pregled posameznih delov tudi na majhnem zaslonu prenosnega telefona.
Tudi v primerih, ko reševalci ne uporabljajo mobilnih storitev, si lahko podatke naložijo v obliki PDF ob klasični spletni povezavi.