Kot lahko vidimo na fotografijah, je zunanjih sprememb bolj malo in so bolj zadržane narave. Drugače pa je s tehniko, saj športni terenec sloni na novi platformi, novi pa so tudi motorji, vključno s priključnimi hibridi. Obljubljajo tudi povsem električno različico.
Zunanjih sprememb je torej bolj malo, a vendarle so. Žarometi so spremenjeni, maska je znižana in oblikovno poenostavljena, na spodnjem delu odbijača pa lahko vidimo tudi pravokotni vstopnik za zrak. Nekaj sprememb je tudi na boku, kjer opazimo predvsem kljuke, ki se pogreznejo v vrata, spremenjeni pa so tudi okraski na prednjem robu vrat. Zadnji del je doživel še največ sprememb, izstopajo pa predvsem tanke navpične luči, ki so povezane s črno bleščečo zgornjo in srebrno spodnjo letvijo.
Malce večji in digitaliziran
Seveda je spremenjena in bolj digitalizirana tudi notranjost, kjer je pred voznikom 13,7-palčna digitalna armaturna plošča, za infozabavne vsebine in upravljanje sistemov pa skrbi za dotik občutljivi 13,1-palčni zaslon. Tudi potnikom na zadnjih sedežih so lahko na voljo 11,4-palčni zasloni. Na voljo so seveda vsi sistemi, ki jih že poznamo iz drugih avtomobilov te znamke, pri Land Roverju pa izpostavljajo predvsem obilo možnosti prilagoditve avtomobila osebnim željam kupca.
Novi range rover je v primerjavi s predhodnikom malce večji, večja pa so tudi kolesa, ki segajo do velikosti 23 palcev. Dolžina se je za 52 milimetrov povečala na 5.052 milimetrov, k čemur je v primeru različice s podaljšano medosno razdaljo treba dodati še 200 milimetrov, medosna razdalja pa je daljša za 75 milimetrov.
Ta izhaja tudi iz dejstva, da je novi range rover nastal na Land Roverjevi novi modularni platformi MLA-flex, ki omogoča predvsem vgradnjo zelo različnih pogonskih sklopov, od motorjev na notranje zgorevanje, preko priključnih hibridov do električnega pogona. Ta pride leta 2024.
Elektrifikacija
Osnovno ponudbo pod motornim programom predstavlja 3-litrski vrstni šestvaljnik z blagim hibridom P400, ki z močjo 395 'konbjev' pskrbi za pospešek v 5,8 sekunde do 100 kilometrov na uro. Nad njim je 4,4-litrski biturbo motor V8 z močjo 523 'konjev', ki mu enak podvig uspe v vsega 4,4 sekunde. Na voljo bo tudi 3-litrski turbodizelski šestvaljnik z močema 296 in 345 'konjev'.
Priključna hibrida bosta po novem dva, ki oba obetata do 100 kilometrov električne vožnje. Pri obeh namreč za osnovo skrbi bencinski šestvaljnik v kombinaciji s 105-kilovatnim elektromotorjem, ki je vgrajen v menjalnik, in litij-ionsko baterijo s kapaciteto 38,2 kilovatne ure. Range rover P440e razpolaga s sistemsko močjo 434 'konjev', P510e pa z močjo 503 'konjev'.
Štirikolesni volan serijski
To ni vse, kar je na tehničnem področju novega. Range rover bo namreč odslej serijsko na voljo s krmiljenjem zadnjim koles, ki je s 7-stopinjskim zasučnim kotom omogočilo obračalni kot vsega 11 metrov. V osnovnih različicah bo pogon dvokolesni, sicer pa štirikolesni, serijski pa bo tudi aktivni zadnji diferencial. Za prehode med načini vožnje bo skrbel že znani vmesnik Terrain Response.
S prilagodljivimi blažilniki so kombinirane tudi zračne vzmeti, ki jih krmili 48-voltna elektronika. Vzmetenje sicer za prilagajanje blaženja uporablja celo podatke iz navigacijske naprave. Range rover kljub udobju in vsem pritiklinam sodobnega razkošnega avtomobila ostaja tudi pravi terenec, kar denimo nakazuje podatek, da lahko vozi po vodi do globine 0,9 metra.