Predhodnik modela fiat 500L naj bi bila multipla, s katero so kmetje pridelke z njiv vozili na tržnico. 500 L ima pol stoletja kasneje povsem drugačno vlogo, s šarmom 500-ke, na katero nakazuje oblika, želi prepričati mlade in starejše voznike, z dolgo medosno razdaljo in najmanj 400-litrskim prtljažnikom pa tudi družine.
Prilagodljiva zadnja klop
Narejen je na izboljšanem podvozju punta, od katerega je za 8 centimetrov daljši. Zahvaljujoč 2612 milimetrom medosne razdalje v njem razkošno sedi pet odraslih oseb. Prostornost znotraj so zagotovili z ožjo strukturo kabine in sedežev. Zadnja klop je deljiva v razmerju 60/40, hkrati pa drsno pomična za 12 centimetrov, potniki lahko spreminjajo tudi naklon. Prtljažnik v osnovnem položaju sedežev meri 400 litrov, kar je primerljivo z segment večjim bravom. S podrtjem klopi se dobi največ 1.310 litrov prostora. Prilagodljiv je desni sedež spredaj, ki se ga lahko poklopi in spremeni v mizico, takrat pa lahko v njem prevažamo predmete do dolžine 2,4 metra. S tem spravimo vanj tudi najdaljše predmete, ki jih najdete v Ikei. Posebnost prtljažnika je v tri nivoje prilagodljiva polica, s katero predmete ločujemo po namembnosti. Potniki pa naj bi znali ceniti tudi 22 odlagalnih površin.
Dobra preglednost okoli vozila
Bencinska agregata že Euro 6
Motorno plato sestavljajo trije pogonski agregati. Dva bencinska že zdaj zadovoljujeta Euro6 normativom, oba moč na cesto prenašata s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika. Kupci naj bi najbolj povpraševali po 1,4-litrskem bencinskem agregatu s 70 kilovati moči (95 KM), tehnološko naprednejši je 0,9-litrski twinair turbo dvolitrski agregat druge generacije z 77 kilovati moči (105 KM), ki je bil deležen številnih sprememb. Zvok po zagotovilih Fiatovih strokovnjakov ne spominja več na mlinčke. Na dizelski strani je 1,3-litrski Multijet z 62,5 kilovati moči (85 KM) in petstopenjskim ročnim menjalnikom. Že prihodnje leto bo motorna paleta bogatejša za 1,6-litrski dizelski agregat in močnejši bencinski agregat ter bencinski agregat s predelavo na plin (LPG).
Pešca opazi sam
Prvič je v pristnem Fiatu na voljo sistem city brake control (sistem ima tudi freemont, ki pa je plod sodelovanja s Chryslerjem). Sistem deluje s pomočjo senzorja v notranjem vzvratnem ogledalu, ki s pošiljanjem in s prestrezanjem žarkov pri hitrostih med 5 in 30 km/h nadzoruje prostor od 10 do 12 metrov pred seboj in v primeru, da zazna premično ali nepremično oviro samodejno zavira, da prepreči morebitni trk.
Novost je aplikacija Eco drive, ki v Fiatih zamenjuje sistem Blue & Me. Naloga voznika je, da s Fiatove spletne strani naloži aplikacijo v vozilo, ta pa v realnem času beleži podatke o prestavljanju, pospeševanju, zaviranju in hitrosti, ter po analizi vozniku že med vožnjo z različnimi barvami kaže, ali vozi ekološko ali ne.
Izboljšan je infotelematika, zato so vozniku na ekranu občutljivem na dotik vsi podatki, ki jih potrebuje prikazani na ekranu. Digitalni radijski sprejem po novem pripomore, da med vožnjo poslušanje radia ne bo motilo preskakovanje med radijskimi postajami. Podatki z navigacije so vozniku na voljo bodisi na ekranu na dotik, bodisi z doplačilom navigacijskega sistema TomTom2, saj je na vrhu armaturne plošče nastavek za pritrditev prenosne navigacijske naprave.
Skuha tudi kavo
Kupci lahko izbirajo med štirimi paketi opreme, največja posebnost avtomobila je na voljo za dodatnih 260 evrov, kolikor stane pravi kavni avtomat Lavazza, v katerega vstavimo tabletke s kavo, avtomat pa vam v dveh minutah pripravi priljubljeni topli napitek.
Fiat 500L z vstopnim paketom opreme (Pop) in 1,4-litrskim bencinskim motorjem ter popustom v višini 2.000 evrov stane najmanj 12.490 evrov, dvovaljni bencinski agregat je dražji tisoč evrov, dizel pa za 2.000 evrov. Uvoznik načrtuje, da bo v letu 2013 v Sloveniji prodal 220 vozil.