Nissan, k z modelom leaf velja za enega od začetnikov moderne dobe električnih avtomobilov, je zasnoval preizkusno električno vozilo z dvojnim električnim motorjem in tehnologijo za nadzor vseh koles.
Japonci pravijo, da bo zmogljivost električnih vozil dosegla povsem novo raven z zadnjimi tehnologijami, vgrajenimi v naslednjo generacijo električnih vozil.
Izboljšan štirikolesni pogon
Vozilo, zasnovano na povsem električnem modelu Nissan LEAF e+, se lahko pohvali z izboljšanim pogonom na vsa štiri kolesa. Pogonski sklop vključuje sprednji in zadnji visokozmogljiv motor, vse skupaj pa dopolnjuje sistem za upravljanje podvozja, ki ga je razvil Nissan. Rezultat tega je električni pogon s sistemom za nadzor vseh štirih koles, ki bo zmogljivost vozil dvignil na povsem novo raven. Takao Asami, višji podpredsednik za raziskave in napredni inženiring, je dejal: “Nissan bo na trgu kmalu predstavil novo generacijo električnih vozil, ki bodo predstavljala pravi preboj. Nov električni pogon s tehnologijo za nadzor vseh štirih koles, ki ga trenutno razvijamo, združuje Nissanove tehnologije za upravljanje električnega akumulatorja in štirikolesnega pogona z našim sistemom za upravljanje podvozja. To pripomore k bistveno učinkovitejšemu pospeševanju, zavijanju in zaviranju, kar naša vozila postavlja ob bok najsodobnejšim športnim avtomobilom.”
Odziven in zmogljiv pogon z dvema motorjema Z ločenim sprednjim in zadnjim motorjem pogonski sklop ustvarja do 227 kW moči in do 680 Nm navora. Visokonatančno upravljanje motorja omogoča odličen pospešek, odzivnost in presenetljivo enakomerno. Pri Nissanu zagotavljajo, da bodo vozniki občutili prednosti sistema za nadzor vseh koles v skoraj vseh cestnih razmerah.
Izboljšana vozna dinamika
Natančno upravljanje motorjev v preizkusnem avtomobilu ponuja dodatno vrednost pru udobju pri vožnji. Dvigovanje in spuščanje sprednjega dela vozila pri pospeševanju oziroma zaviranju je zmanjšano v največji možni meri, saj običajno možnost regenerativnega zaviranja s sprednjim motorjem dopolnjuje tudi regenerativno zaviranje z zadnjim motorjem. Pri zaviranju – na primer na mestnih ulicah – potniki ne bodo občutili neprijetnega nihanja v smeri naprej in nazaj. To zmanjša možnost za pojav potovalne slabosti in neugodja pri vožnji. Podobno velja za pospeševanje in vožnjo po slabo vzdrževanih in luknjastih cestah, saj je upravljanje motorja optimizirano za zagotavljanje udobja potnikov z zmanjševanjem neželenega gibanja.
Sistem zagotavlja optimalno porazdelitev navora med sprednjo in zadnjo premo, poleg tega pa omogoča neodvisno zaviranje vsakega od štirih koles, s čimer se poveča sila bočnega vodenja, ki jo ustvarjajo pnevmatike. Vozniki bodo zato pri vožnji skozi ovinke izkusili natančno in odzivno krmiljenje, ki po zagotovilih Japoncev zahteva le nežno obračanje volana.