Sistem te moteče zvoke izniči z nasprotnimi zvočnimi valovi iz zvočnega sistema – ne da bi vplival na glasnost predvajanja glasbe in pogovor v vozilu. Sistem beleži in predvideva vedenje voznika in vozila, na primer pospeševanje v nižji prestavi.
“Poslušanje priljubljenega predvajalnega seznama, izbira najljubše radijske postaje ali preprosto uživanje v odmiku od vrveža sodobnega življenja je lahko kot izkušnja zvoka – in nič manj pomembne tišine – temeljni del prijetnega potovanja z avtom,” je povedal dr. Ralf Heinrichs, nadzornik hrupnosti in tresljajev pri Fordu Evropa.
Hrup je nadležen
“Hrup je nadležen in zmanjšuje voznikovo zbranost, povzroča pa lahko tudi motnje in stres,” je povedal dr. John Cartwright, vodja medicinskih raziskav pri Fordu Velika Britanija.
Vsako Fordovo vozilo mora sicer opraviti obsežno preverjanje, ki pomaga zmanjšati hrupnost in tresljaje. Vključuje tudi vožnjo po nekaterih najzahtevnejših površinah tako v dejanskih razmerah kot tudi na Fordovih poligonih, vozila pa morajo voziti po makadamskih cestah in cestiščih s številnimi globokimi udarnimi jamami. Letos smo testni poligon obiskali tudi na zurnal.24.si in se sami prepričali, kako testiranja izgledajo v resnici.
Pa tak avto v življenju ne kupim. Avto mora imeti zvok, to je čar avta. To je tudi eden izmed razlogov zakaj nikoli ne bom imel električni avto.
Za vožnjo kako urco daleč okrog oglov doma ni problema. Ko pa se pelješ 8 - 12 ur daleč, pa je vsak zvok nadležen. Sicer imaš pri V8 toliko postankov na črpalki, da si res vmes odpočiješ ušesa.
Zanimivo, jaz se svojega V8 se nisem navelical,... bom pa nemudoma sporocil ko se bom.