Pri slovenskem uvozniku znamke DS Automobiles pravijo, da je bil DS7 crossback doslej njihov najbolje prodajan models. Z njim je znamka zares vstopila v novo obdobje, ko se je tudi tehnično ločila od Citroëna. Računajo, da se bo dobra prodaja nadaljevala tudi v prihodnje.
DS7 je namreč v Sloveniji ustvaril med 55 in 60 odstotki njihove prodaje in tudi v prihodnosti računajo, da bo ostal približno pri 60 odstotkih. Med 40 in 45 odstotki prodanih DS7 crossbackov so bili avtomobili s priključno hibridnimi pogonskimi sklopi, ki pri njih zavzemajo zelo pomemben delež. Omenili so tudi, da so v lanskem letu presegli svoje načrte in računajo tudi na letošnje leto, ko bodo poleg DS7 predstavili še prenovljeni DS3, konec leta pa obljubljajo tudi objavo vizije svojega razvoja.
Za osnovni turbodizelski DS7 v kombinaciji z opremo bastille bo v Sloveniji treba odšteti najmanj 39.600 evrov. Dvokolesni priključno hibridni DS7 bo stal vsaj 54.650 evrov, za najcenejši DS7 s štirikolesnim hibridnim pogonom pa bo treba odšteti vsaj 59.400 evrov. Najdražji DS7 bo brez dodatne opreme stal 70.850 evrov.
Najbolj očitne so spremembe na zunanjosti oziroma bolj točno, na sprednjem delu DS7. Izstopajo predvsem led dnevne luči, ki so integrirane v vogale sprednjega odbijača. Pri DS Automobiles so jim nadeli ime »tančica«. Projekcijske led luči z značilnimi sukajočimi se svetlobnimi elementi so zamenjali matrični LED žarometi. DS7 je s tem izgubil nekaj vezi s svojim daljnim predhodnikom citroënom DS, je pa zato pridobil veliko bolj učinkovite žaromete, ki bodo voznikom precej olajšali nočno vožnjo. Malce drugačna je tudi maska hladilnika.
Osvežen je tudi zadnji del, kjer je napis DS7 crossback zamenjal napis DS Automobiles, nova so tudi kolesna platišča, ki lahko sežejo do velikosti 21 palcev, novi pa sta tudi dve karoserijski barvi, serijska modra saphir ter doplačilna siva lacque.
V notranjosti izstopa predvsem novi bolj odziven infozabavni sistem DS iris, ki se razteza preko dveh 12-palčnih zaslonov, za komunikacijo z voznikom in potniki pa skrbi tudi govorni vmesnik. Razširjen je tudi nabor asistenčnih sistemov, ki omogočajo tudi avtonomno vožnjo druge stopnje, podvozje pa ohranja možnost prilagajanja cesti s pomočjo video kamere. Med drugim ostajajo tudi nočni vid in analogna ura znamke BRM. Poleg dosedanjih različic opreme so dodali novo z imenom opera. Gre za zelo bogato opremo z možnostjo izbire dveh njenih nians.
Pogonski sklopi večinoma ostajajo enaki, torej 130-'konjski' turbodizelski motor v kombinaciji z osemstopenjsko prestavno avtomatiko ter 225-'konjski' priključni hibrid s prednjim pogonom ter 300-'konjski' priključni hibrid s pogonom na vsa štiri kolesa. K temu pa so dodali še močnejši 360-'konjski' šrtirikolesni priključno hibridni pogon.