Britanski mediji so bili prisotni ob obisku princa Williama v enem od prodajnih salonov, v katerem si ogleduje najnovejši McLarnov stroj, ki je tudi ponos britanske avtomobilske industrije. Eksotične znamke avtomobilov so z naraščanjem števila milijonarjev in milijarderjev vse bolj priljubljene.
Britanski proizvajalec avtomobilov iz Wokinga je zaslovel v Grand Prix dirkah Formule 1, svoj čas pa se je proslavil tudi z najhitrejšim avtomobilov na svetu - F1. Zdaj so se pri McLarnu pohvalili, da so od svoje ustanovive naprej, to je bilo leta 1963, proizvedli 15.000 vozil.
V Evropi je vse več bogatašev, ki ne skrivajo svojega premoženja. Prodaja super avtomobilov je poskočila v nebo. Leta 2016 so jih prodali 10.700, lani pa je številka poskočila na več kot 13 tisoč vozil. Ferrari 488 GTB je najbolje prodajan avtomobil v tem segmentu v Evropi. Sledijo mu aston Martin DB11, audi R8, bentley continental GT/GTC, bentley flying spur, aston martin V8/V12, ferrari california in maserati quattroporte.
Morda se ta podatek ne zdi posebej navdušujoč, a je vsekakor poseben, če vemo, da so Britanci 10 tisoči primerek proizvedli šele pred letom in pol. V le sedmih letih so pri McLarnu skoraj ujeli proizvodnjo Lamborghinija. Trenutno izdelajo 20 superšportnih avtomobilov na dan. Lani so pri McLarnu proizvedli 3.340 avtomobilov, pri Lamborhiniju, za primerjavo, so izdelali 3.815 vozil. Ferrari je v enem letu proizvedel 8.000 avtomobilov, medtem ko so pri Porscheju leta 2017 proizvedli že 246 tisoč vozil.
Kaj je glavni razlog za rast tega segmenta vozil, za katerega analitiki ocenjujejo, da bo do konca desetletja štel več kot 20 tisoč vozil na leto? Razlog je povsem preprost. Več ljudi kot kdajkoli prej si lahko taka vozila tudi privošči. "Skupno število milijonarjev se je v primerjavi z letom 2010 podvojilo," pojasnjuje globalni analitik za JATO Dynamics Felipe Munoz, ki dodaja, da jim je denarnih presežekkov vse manj težko vložiti v nakup najbolj dragih avtomobilov.