Avto
21 ogledov

Lancer v deseti izdaji sega razred višje

Že pojava običajnega lancerja daje slutiti, da se v njem pretakajo športni geni. Žurnal24 main
Mitsubishi lancer že 35 let piše uspešno zgodovino. Njegova zadnja, deseta generacija, je te dni v limuzinski izvedenki zapeljala tudi v naše loge.

Lancer je pridobil kar nekaj centimetrov, tako da jih po novem v dolžino šteje 457. Tako oborožen avtomobil odslej naj ne bi več mešal štren le v razredu C, temveč že kar v segmentu D. Oblikovno lancer sledi novi strategiji tovarne. Najbolj sede v spomin sprednji del, ki spominja na nos morskega psa ali na lovska letala. Stranski del se prek visoke in ozke linije izteče v prtljažnik, ki po potezah v celoti sledi klinasti pojavi avtomobila.

Ralliart in evolution pozneje
Motorji bodo trije. Že od začetka prodaje bosta slovenskim kupcem na voljo dizel
2.0 DI-D (103 kW) in 1,8-litrski bencinar, od septembra pa bo v lancerju brnel še 1,5-litrski (80 kW) bencinar MIVEC (105 kW) . Pri močnejšem bencinarju si je mogoče za tisoč evrov doplačila omisliti tudi samodejni menjalnik CVT . Dizelski motor prihaja v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. V prihodnjih mesecih bo znano kaj več tudi o tem, kdaj bosta udarila v Detroitu predstavljena izvedenka ralliart (179 kW) in hišni zastavonoša evolution (220 kW).

Notranjost je bolj asketska, a nikakor ne neudobna. Za piko na i poskrbita velik navigacijski zaslon in avdiosistem. © Miha Pečoler

 
Napredek pri varnosti
Ostanimo v običajnem lancerju. V primerjavi s predhodnikom je znaten napredek pri varnosti. Sistem za nadzor stabilnosti je serijski, izboljšana je varnostna kletka, sprednji zračni blazini sta dvostopenjski, sedeži pa zmanjšujejo udarce ob naletu od zadaj.

Avtomobil je na voljo s štirimi različnimi ravnmi opreme. Pri proizvajalcu med drugim opozarjajo na bogato serijsko opremo, prostornost, številna odlagalna mesta in na doplačljivi Rockford Fosgatov audiosistem s 650 W.

Limuzinski lancer je že naprodaj pri pooblaščenih trgovcih po državi, letos naj bi jih prodali 80. V drugi polovici leta se bo limuzini pridružila še kombilimuzina, ki naj bi bila za slovenske kupce precej zanimiva. Cena za osnovno raven opreme inform in 1,8-litrski motor je 18.480 evrov, za dizel z najbogatejšo opremo instyle pa je treba v žep seči po 26.990 evrov. Čeprav se hoče primerjati z vectro, mondeom in passatom, po cenovni plati torej lancer pohvalno ostaja razred nižje.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.