Oznaka "super" je v preteklosti pri tovornjakih znamke Scania opozarjala, da je v tistem tovornjaku še nekaj več, kar oko od zunaj morda ne vidi.
Oznako bodo zdaj prvič uporabljali tudi pri novi generaciji. Nosili jo bodo vsi tisti tovornjaki, ki bodo že imeli vgrajen pravkar predstavljen povsem novi šestvaljni DC13 motor, za katerega Švedi samozavestno trdijo, da je trenutno najbolj trajnosten motor z notranjim zgorevanjem na svetu. 12,74-litrski motor je namreč kar za pet odstotkov varčnejši od aktualnega šestvaljnika, ki je že doslej veljal za zelo učinkovitega in to dokazoval tudi v neodvisnih primerjavah. Napredek so dosegli z različnimi tehničnimi dodelavami in nadzorom nad toplotno energijo, med drugim so tudi prvič uporabili dvojno doziranje pri SCR sistemu čiščenja izpuha in se tako znebili zloglasnega EGR ventila. Sistem že od lani uporabljajo pri večjem 16-litrskem V8 motorju.
Hkrati bodo vse super scanie imele vgrajen novi Opticruise menjalnik, ki doda odstotek k nižji porabi. Dodaten odstotek dizla "odreže" še hitrejša zadnja os, ki so jo razvili pri MAN, in pri kateri so dosegli manj trenja med vrtenjem. S še nekaterimi drugimi dodelavami bo nova generacija tovornjakov za do osem odstotkov učinkovitejša, kar so v prevozniškem poslu ogromne številke.
Novi motor bo na voljo v štirih različicah moči 308 kW (420 KM), 338 kW (460 KM), 367 kW (500 KM) in 411 kW (560 KM). To pomeni še večji razpon moči kot doslej, ko se je zgornja številka končala "že" pri 540. Najšibkejši ima 2.300 Nm navora, najmočnejši pa 2.800 Nm. V ponudbi seveda ostaja tudi V8 z razponom moči od 530 pa vse do 770.
DC13 motor so razvili izključno pri Scaniji, a je hkrati prvi motor, ki je prilagojen tudi za širšo uporabo. Scania je namreč del koncerna Triton, ki spada pod Volkswagen, tako da bodo čez dve leti DC13 začeli vgrajevati tudi v tovornjake znamke MAN, še prej pa v ameriški Navistar. Motor bo znotraj koncerna postal edina izbira za 13-litrske šestvaljnike.
Prvič tudi digitalna ogledala
Pri Scaniji sledijo trendu, ki ga že uporabljata Mercedes in MAN. Kupci lahko po novem naročijo digitalna ogledala SMVC, ko dogajanje ob tovornjaku spremljajo kamere in sliko prikazujejo na notranjih zaslonih. To se pozna pri porabi in udobju. Da bi bil za voznika sistem prijaznejši, pa so Švedi kamere postavili precej nižje in na raven notranjih zaslonov, ker da to daje bolj naraven in intuitiven občutek slike. Kamere so zložljive in ogrevane.