Countryman je bil v vseh različicah zelo všečen avtomobil, zato je oblikovnih sprememb bolj malo. Celo tako malo, da sem se, ko sem v Frankfurtu prvič stal ob prenovljenem primerku, spraševal, če je na njem sploh kaj novega. A nekaj razlik vseeno je, poleg malce preoblikovanih odbijačev v oko še najbolj padejo zadnje luči, ki od zdaj naprej svetijo v vzorcu »union jacka«.
Digitalen namesto analognega prikaza
Ko sedete na vozniški sedež, pa vam hitro postane jasno, da so se oblikovalci z njim kar precej ukvarjali in precej opustili analogno tehnologijo. Instrumentna plošča je namreč po novem dgitalna, enaka kot tista, ki jo je kot prvi uvedel mini cooper SE, odslej pa jo bodo v takšni ali drugačni obliki imeli prav vsi miniji. Električno navdahnjen je predvsem njen levi del, kjer lahko vidimo, koliko elektrike je ostalo v bateriji, pa tudi, ali imamo nastavljeno močnejšo ali šibkejšo stopnjo rekuperacije električne energije.
Sicer ostaja vse bolj ali manj enako kot doslej, kar pomeni, da se med stikali na osrednji konzoli nahajata tudi stikalo za nastavljanje že omenjene stopnje rekuperacije ter stikalo za nastavljanje treh voznih načinov. V športnem načinu se seveda ves pogonski sklop trudi, da bi zagotovil čim bolj dinamične vozne lastnosti, način »auto« v bistvu opravlja hibridni pogonski sklop, a si prizadeva, da bi vožnja čim bolj potekala električno, način »green« pa daje v vsakem primeru prednost elektriki. Tako kot doslej pa lahko date prednost tudi bencinskemu motorju, da elektriko prihranite za vožnjo po mestnem središču.
Več električnega dosega in hitrosti
Mini sicer namesto dosedanjih 41 obljublja 55 do 61 kilometrov električnega dosega, ki izhaja iz baterije s kapaciteto 10 kilovatnih ur, ki je skoraj za poldrugo kilovatno uro večja kot doslej, s katerim bi moral še bolj ustrezati vsakdanji uporabi z vožnjami v okviru mestnih meja.
Kot je bilo rečeni na predstavitvi, to ni zgolj posledica večje baterije, ampak so inženirji nekoliko prerazporedili tudi pogonski sklop, ki je ob enakih 385 njutonmetrih navora s 162 sistemskimi kilovati celo za tri kilovate šibkejši kot doslej. Tudi bencinski trivaljnik po novem razpolaga »le« z 92 namesto 100 kilovati moči, zato pa je moč elektromotorja za pet kilovatov povečana na okroglih 70 kilovatov. Kljub manjši moči je priključno hibridni countryman ohranil enak pospešek v 6,8 sekunde do 100 kilometrov na uro in še vedno uspešno diha za vrat najmočnejšemu countrymanu JCW, a po novem lahko električno vozi vse do hitrosti 130 kilometrov na uro.
Bencinarja skoraj ne slišite
In električne vožnje je precej, vsaj če sodim po občutkih med krajšo testno vožnjo po frankfurtskih ulicah. A za bolj natančno sodbo bo potreben daljši preskus, saj med vožnjo vklopa bencinskega motorja praktično ne zaznate, na svoje delovanje pa z značilnim trivaljnim brbotom opozori šele, ko zares pohodite na plin.
Omenimo še polnjenje baterije. Pri Miniju obljubljajo, da bo baterija na hišni šuko vtičnici do 80 odstotkov kapacitete napolnjena v treh urah in tričetrt, če pa si boste omislili 3,6-kilovatno stensko polnilnico, pa bo polnjenje do enake kapacitete trajalo dobri dve uri in pol. Baterija si s posodo za gorivo sicer deli prostor pod zadnjo klopjo, zato ta ne omogoča vzdolžnega pomika, ki je možen pri drugih countrymanih, prav tako pa je zaradi podenj vgrajenega elektromotorja nekoliko manjši tudi prtljažnik. A uporabo improvizirane oblazinjene klopce kljub temu omogoča.
Nič več ni podoben "minju".