Volkswagen je modularno električno platformo MEB prvič, hkrati z električnim avtomobilom volkswagnom ID.3, prvič predstavil leta 2020, pozneje pa so jo dobili tudi volkswagni ID.4, ID.5, ID buzz, škoda enyaq iV, cupra born ali audi Q4 e-tron. V okviru s sodelovanja s Volkswagnom jo bo kmalu uporabljal tudi Ford.
Platforma MEB bo torej kmalu osnova za več milijonov električnih avtomobilov, zato je samoumevno, da se njen razvoj nadaljuje. Volkswagen je 12. aprila na dogodku Paris Electric Car Days med drugim objavil, da dejansko razvijajo občutno izboljšano različico platforme, ki bo prinesla precej napredka pri uporabi električnih avtomobilov.
Glede na napovedi bo namreč po zaslugi zmogljivejših baterij doseg s sedanjih do 550 kilometrov povečan do 700 kilometrov. Tudi hitrost polnjenja z izmeničnim tokom naj bi s sedanjih največ 125 kilovatov povečali na več kot 200 kilovatov, s čimer bi se občutno povečale hitrosti polnjenja in skrajšali postanki na potovanjih. Tudi pospeški naj bi se po zaslugi močnejših elektromotorjev krepko povečali na športnih 5,5 sekunde do 100 kilometrov na uro.
Pri Volkswagnu niso napovedali, kdaj bodo izboljšano platformo MEB 2.0 tudi zares uporabili na avtomobilih iz skupine. Velika verjetnost je, da bo na njej prva zasnovana električna limuzina srednjega razreda volkswagen aero B, torej »električni passat«, ki naj jo bodo predvidoma predstavili še letos, na ceste pa naj bi zapeljala prihodnje leto.