Tako kot običajno, poizkušam pred testom avtomobila vedeti čim manj o njegovih karakteristikah. To je seveda težko, če se že v imenu avtomobila skriva kup tehničnih podatkov, a v tem primeru sem o Seatu vedel le to, da gre za Leona ST.
Pri prvem semaforju se je po avtomatični ustavitvi - stop/start in ponovnem zagonu avtomobil stresel kot najhujši dizel. Tudi zelo značilen zven trivaljnika pri visokih obratih me še vedno ni prepričal v nasprotno, prav tako ne nizka poraba na potovalnem računalniku. Skratka, prvič se mi je zgodilo, da na bencinski črpalki nisem bil povsem prepričan katero gorivo naj natočim vanj.
No, seveda gre za trivaljni bencinski 1.0 Eco TSI motor, v katerem so kompresijska razmerja in pa tudi prestavna razmerja nastavljena tako, da avtomobil porabi čim manj goriva. Menjalnik prestavlja že pri 3500 vrtljajih, tako, da je povsem nemoteč. Če plin pohodiš do konca, vrtljaje le s težavo spraviš v rdeče.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.