Pri Nissanu trdijo, da z ariyjo odpirajo novo poglavje na področju električnih vozil. Med drugim omogoča do 500 kilometrov vožnje na elektriko z enim polnjenjem baterije (novi standard WLTP), prinaša pa tudi nove oblikovne smernice.
Nov oblikovalski jezik
Konstrukcijska osnova za povsem električen pogon je po trditvah podjetja omogočilo ukinitev omejitev, oblikovalci pa so lahko ubrali povsem nov pristop do obstoječih sklopov. Nov pri Nissanu je ščit - maska preoblikovana za ero električnih vozil. Ščit povzema trirazsežnosten tradicionalen japonski vzorec kumiko in varuje senzorsko opremo za funkcije sistema ProPILOT in zaznavo inteligentnega ključa. Prenovljen je logotip, ki ima dominantno mesto na sredini aerodinamičnega ščita in žari v siju 20 svetilnih diod, iz katerih je sestavljen. Štirje 20-milimetrski mini-žarometi, ki jih dopolnjujejo sekvenčni smerniki na novo definirajo oblikovni pečat V-motion.
Salonsko oblikovana kabina
Platišča merijo 19-, oziroma 20-apcev, zadnji del ariye pa prinaša strmo nagnjena stebrička C. Enovita svetilna linija, ki vključuje kombinacijo vseh luči zadaj, je zasnovana tako, da je na parkirnem avtomobilu zatemnjena, med vožnjo pa je osvetljena rdeče.
Minimalistično oblikovan in digitaliziran potniški prostor je, kot je za električna vozila značilno, bolj prostoren kot smo vajeni pri vozilih z motorjem na notranje zgorevanje. Kompaktne mere delov pogonskega sklopa so na primer Nissanovim inženirjem omogočile umestitev klimatske naprave pod pokrov motorja, kjer bi bil sicer motor z notranjim izgorevanjem.
To je oblikovalcem dopustilo, da izrabijo celotno dolžino prostora za potnike, med drugim osrednji greben (nad kardansko gredjo) ali pod armaturno ploščo vgrajeni sistemi potniške kabine. Rezultat je občutek sedenja v salonu, saj so akumulatorja vgradili v ogrodje šasije, skupaj s tankimi sedeži.
Pri Nissanu so novemu električarju namenili izboljšano različico sistema ProPILOT. leaf druge generacije je sistem za pomoč pri vožnji, ki voznikom pomaga ostati na izbranem voznem pasu, voziti v počasni, nenehno se ustavljajoči koloni, in ohranjati nastavljeno hitrost ter varnostno razdaljo do vozila pred njim, zdaj pa z dodanimi podatki o cestnem omrežju in tehnologijo zaznave ta sistem zagotavlja bolj uglajeno vožnjo po dvopasovnih odprtih cestah. S povezavo z navigacijsko napravo in uporabo podatkov o cestnem omrežju lahko aktivna pomoč pri vožnji pomaga prilagajati hitrost avtomobila na podlagi veljavne omejitve. Poleg tega lahko sistem pomaga hitrost avtomobila prilagajati cestnim razmeram pred seboj, na primer z enakomernim upočasnjevanjem pred ostrim ovinkom. Ob prihodu na cilj sistem prepozna prosto parkirno mesto in avtomobil zapelje vanj. (vzvratno, bočno ali parkiranje naprej).
Kje so stikala?
Armaturna plošča je brez množice gumbov in stikal, ki jih je moč najti v konvencionalnih avtomobilih. Z glavnimi funkcijami klimatske naprave se upravlja preko haptičnih stikal, ki z vibriranjem ob dotiku nudijo enak občutek kot mehanska stikala, in so vgrajena v osrednji del armaturne plošče. Vidna so le, kadar je avtomobil vključen. Pod osrednji del armaturne plošče sta umeščena glavni predal in zložljiva mizica. Slednja je zasnovana tako, da se izvleče in potniški prostor spremeni v mobilno pisarno.
Nastavljivo osrednjo konzolo voznik lahko pomika po želji, izbrane nastavitve pa je možno shraniti kot del voznikovega profila, ki omogoča samodejno prilagoditev ob naslednji rabi. Na njeni površini je nova prestavna ročica.
Pri Nissanu zagotavljajo, da je nadpovprečno veliko prostora tudi za potnike v drugi vrsti. Tanka prednja sedeža sta nameščena tako, da zakrivata stebriček B in potnikom zagotavljata panoramski razgled na svet okrog avtomobila.
Različice z dvema elektromotorjema in štirikolesnim pogonom bodo imela vgrajeno Nissanovo tehnologijo nadzora vseh koles poimenovano e4ORCE. Črka »e« v e-4ORCE pomeni izključno elektromotoren pogon. Številka »4« pomeni nadzor vseh štirih koles.
Pet različic za Evropo
Na evropskem trgu bo na voljo pet različic, ki vključujejo pogon na dve ali vsa štiri kolesa. Osnovi model bo ariya 63kWh s pogonom na prednji kolesi, ki je v prvi vrsti namenjen za mestne in primestne vozače, ariya 87kWh s pogonom na prednji kolesi je nadgradnja različice 63 kWh in omogoča večji doseg, namenjena pa je voznikom, ki se nameravajo podati tudi na daljše vožnje.
Na izbiro bodo še različice ariya e-4ORCE 63kWh s štirikolesnim pogonom, ariya e-4ORCE 87kWh s štirikolesnim pogonom za večji doseg, na vrhu ponudbe različic je ariya e-4ORCE 87kWh performance, ki bo ponujala še večjo moč. Električni SUV bo lahko vlekel prikolice z maso do 1.500 kilogramov.
Ariyja je opremljena s sistemom za prepoznavo glasu z napredno tehnologijo razumevanja naravnega jezika za upravljanje asistenčnih funkcij v avtomobilu. Prav tako lahko voznik na daljavo preveri status baterije, ob vnaprej programirani poti bo pametni načrtovalec poti (Intelligent Route Planner) samodejno poslal opozorilo, kdaj je treba kreniti na pot. Med vožnjo sistem nadzira cestne razmere in v prid čim krajšemu času vožnje predlaga alternativne poti. Inteligentni ključ poskrbi, da se vrata samodejno odklenejo. Ob tem se prižgejo tudi zunanje luči spredaj in zadaj, prav tako zasveti tudi Nissanov emblem, kar je znak, da je avtomobil zaznal bližino svojega voznika.
Nissan obljublja tudi izboljšane vozne lastnosti v primerjavi s klasičnimi SUV vozili, predvsem na račun nižjega težišča in enakomerno razporejene mase na obe osi. Voznik bo lahko izbiral med tremi načini vožnje – običajno, športno in ECO (različice e-4ORCE imajo še dodaten način za sneg). Z najprimernejšim polnilnikom (polnilniki z močjo nad 350 A), lahko ariya pridobi do 300 kilometrov dosega v 30 minutah pri uporabi kombiniranega sistema polnjenja CCS (Combined Charging System) v Evropi. Ariya 63kWh ima vgrajen polnilnik moči 7,4 kW za domačo uporabo, različice 87kWh pa imajo za polnjenje doma vgrajen trifazni polnilnik z močjo 22 kW. Baterijo je možno polnitu tudi na hitrih polnilnih mestih z močjo do 130 kW.