Gre za modeliranje in oblikovanje avtomobilov s pomočjo svinčnika in gline. To je zelo pomemben del oblikovanja avtomobilov, ki ga oblikovalci uporabljajo že zadnjih 100 let. Pri Bugattiju, ki proizvaja superšportne avtomobile in ene najdražjih avtomobilov na svetu, bodo od glinenega modeliranja popolnoma odstopili in prešli na računalniško oblikovanje.
Oblikovanje avtomobilov ob pomoči modelov iz gline je zaživelo že konec dvajsetih let 20. stoletja. Zahvaljujoč modelom iz gline so imeli oblikovalci in inženirji vpogled v resnično stanje, zato so lahko v hipu videli, koliko in kako morajo spremeniti dizajn, če so opazili napake. Torej, še predno je avto zapeljal v proizvodnjo.
Ob obisku Mercedesovega oblikovalskega centra v Stuttgartu je slovenski oblikovalec in šef zunanjega oblikovanja pri Mercedesu Robert Lešnik za zurnal24.si povedal: "Model gline igra pri oblikovanju igra osrednjo vlogo." Lešnik je pojasnil, da končne ocene modela ni mogoče narediti računalniško, saj je zaslon ekrana dvodimenzionalen, medtem, ko je glineni avtomobil v razmerju 1:1 tridimenzionalen. Na leto „avtomobilski umetniki“ pri oblikovanju porabijo kar do 80 ton gline.
Pri Bugattiju menijo drugače. Odločili so se, da gline ne bodo več uporabljali. Po novem bodo v popolnosti zaupali virtualnemu svetu, piše britanski Auto Car. Prehod iz gline na računalniško modeliranje se je začelo že leta 2016. Po mnenju šefov pri Bugattiju virtualno modeliranje prinaša bistvene prednosti: je hitrejše, cenejše in bolj natančno. Ne potrebujete na tone gline, niti ogromnih oblikovalskih studiev. Dovolj je računalnik in oprema za virtualno resničnost.