Nemški kupci avtomobilov izbirajo vse bolj zmogljive nove avtomobile. Kot je pokazala analiza Duisburg CAR Institute so imeli lani novi avtomobili v Nemčiji vgrajen motor s povprečno kar 165 KM (123 kilovatov moči). To je za sedem konjskih moči več kot leta 2019, kar je nadpovprečno povečanje v višini štirih odstotkov.
Trend k vedno močnejšim in hitrejšim avtomobilom tako ostaja nespremenjen: v zadnjih 30 letih je povprečna zmogljivost novih avtomobilov upadla šele leta 2009, ko so bili zaradi takratnih ukrepov nemške vlade še posebej priljubljeni manjši kompaktni avtomobili. Trenutno Nemci povprašujejo po težkih športnih terencih z višjimi zmogljivostmi. Po analizi CAR je bila povprečna največja hitrost vseh novih prodanih avtomobilov 202 kilometra na uro.
Električni in hibridni avtomobili zmogljivejši
Trenutni glavni razlog za povečanje konjskih moči vodja študije Ferdinand Dudenhöffer vidi v tržnem trendu, to je popularizaciji električnih in hibridnih vozil, ki so po pravilih zmogljivejša, hkrati pa Nemčija omogoča kupcem tudi pridobitev subvencije ob nakupu. Slednji imajo poleg motorja z notranjim zgorevanjem tudi elektromotor, ki skupno moč poveča na povprečno 190 KM (140 kilovatov moči). Tudi povprečni baterijski avtomobil s 169 KM (126 kW) presega skupno povprečje vseh novih avtomobilov, registriranih v Nemčiji.
Zaradi davčnih ugodnosti so hibridi in električni modeli še posebej priljubljeni kot službeni avtomobili, ki so v povprečju s 177 KM /132 kW) še znatno zmogljivejši od avtomobilov v zasebni lasti, kjer je povprečje 157 KM (117 kW).
V Nemčiji se sicer na glas govori, da bodo na avtocestah hitrosti končno le omejili na največ 130 km/h (na posameznih odsekih nemške avtoceste omejitve hitrosti ni). Tudi z uvedbo omejitve hitrosti Dudenhöffer pričakuje, da bo zmogljivost novih avtomobilov še naprej naraščala. Z njegovega stališča bi bila tehnična omejitev največje hitrosti smiselna, kot je na primer že sprejel odločitev Volvo, ki je hitrost svojih vozil omejil na največ 180 km/h.